Un training personalizat de marketing fundamentals
Context
Pentru Coca-Cola HBC trainingul este o componentă importantă în promisiunile de brand de angajator, iar Institutul de Marketing asigură suport, cursuri și training pentru companie încă din 2016.
În 2022, Coca-Cola HBC și-a propus să susțină dezvoltarea competențelor din cadrul echipei de marketing cu un training personalizat de marketing fundamentals care să le asigure o abordare coerentă și structurată a campaniilor de marketing, să le permită creșterea eficientei în comunicarea in store și să îi sprijine în coordonarea și implementarea de campanii de marketing cât mai creative și cu impact măsurabil.
Soluţie
Trainingul a fost gândit pentru a exersa instrumente utile pentru modul în care gândesc campaniile de marketing offline și online, mecanismele și detaliile specifice unei comunicări in-store eficiente, cât și pentru a putea îmbunătăți modul de abordare a briefului creativ pentru rezultate mai bune și out of the box.
Principalele obiective au fost:
- Familiarizarea cu noțiuni fundamentale de marketing și de înțelegere a cumpărătorului;
- Implementarea unei strategii de shopper marketing în promovarea in-store;
- Stimularea resurselor creative ale echipei de marketing pentru construirea unor povești mai persuasive.
Cum s-a desfășurat? Aflați mai multe!
Pentru detalii și suport legat de cursuri de marketing customizate, accesați pagina dedicată și programați o întâlnire.