O echipă susţinută cu training acreditat în marketing strategic şi digital
Provocare
Departamentul de training al companiei Caroli dorea să îşi susţină, dar şi să îşi motiveze echipa o abordare solidă de marketing strategic.
În plus, pentru a susţine creşterea eficienţei comunicării pe canale digitale, compania avea nevoie de know how extins, structurat şi de durată pentru a exploata toate oportunităţile de pe noile canale pentru a creşte notorietatea şi engagement-ul pentru brandurile companiei, dar şi a eficientiza per ansamblu mixul de media.
Soluţie
Programe de training certificate pe termen scurt în marketing strategic pentru brand manageri şi un curs de marketing digital avansat pe termen lung: Diploma Profesională în Marketing Digital.
Rezultate
O abordare structurată a proiectelor de marketing şi comunicare şi derularea campaniilor tactice cu o înţelegere mai profundă a implicaţiilor strategice, pe termen lung.
Proiecte şi iniţiative de comunicare digitală noi şi integrate.
“M-am ghidat întotdeauna după principiul de a învăţa de la cei mai buni. Din acest motiv am ales Institutul de Marketing ca partener de training”.