O echipă susţinută cu training acreditat în marketing strategic şi digital

Provocare

Departamentul de training  al companiei Caroli dorea să îşi susţină, dar şi să îşi motiveze echipa  o abordare solidă de marketing strategic.

În plus, pentru a susţine creşterea eficienţei comunicării pe canale digitale, compania avea nevoie de know how extins, structurat şi de durată pentru a exploata toate oportunităţile de pe noile canale pentru a creşte notorietatea şi engagement-ul pentru brandurile companiei, dar şi  a eficientiza  per ansamblu mixul de media.

Soluţie

Programe de training certificate pe termen scurt în marketing strategic pentru brand manageri  şi un curs  de marketing digital avansat  pe termen lung: Diploma Profesională în Marketing Digital.

Rezultate

O abordare structurată a proiectelor de marketing şi comunicare şi derularea campaniilor tactice cu o înţelegere mai profundă a  implicaţiilor strategice, pe termen lung.

Proiecte şi iniţiative  de comunicare digitală  noi şi integrate.

Training marketing Caroli Ana Maria Bajan

 “M-am ghidat întotdeauna după principiul de a învăţa de la cei mai buni. Din acest motiv am ales Institutul de Marketing ca partener de training”.

Ana Maria Băjan, Executive Marketing and PR Director, Caroli