Un training customizat aplicat pe o campanie realizată de companie, alături un trainer de la Oxford College of Marketing

Provocare

Performanța digitală este o arie în care companiile pot progresa doar prin training și dezvoltare continuă, colaborare între echipe și funcții. Compania a dorit să asigure un corp  de know how comun între echipele de comunicare, digital și trade pentru a optimiza viitoarele campanii și strategii.

Soluţie

Un training customizat aplicat pe o campanie realizată de companie, alături un trainer de la Oxford College of Marketing, Nick Day cu arii bogate de conținut de la planificare și monitorizare digitală, SEO, PPC, digital customer experience și marketing prin conținut.

Feedback

“Very inspiring and can’t wait for apply and make small changes.”

“Interesting new and revealing things for me!”

“Good refreshing of knowledge and great new information.”

“Great experience, many interesting subjects and study cases, I will follow you for other subjects. 🙂 Thank you!”

“Thank you for all the information. Great experience.”

“Thank you for the great and interesting training.”

“A great experience, very useful information.”

“It was a great experience, full and enriching

Rezultate

3 zile de curs customizate;

15 participanți activi și implicați;

Peste 8 instrumente de analiză utilizate și aplicate în context relevante pentru companie, de la keyword research  tools la social media listening tools: Google Trends, Google Consumer Barometer, Similar Web, Google URL campaign builder.

“I loved the training’s structure, I enjoyed learning new info & refreshing existing knowledge. I also liked the group activities. It  was very useful, I appreciate your insights!”