CREȘTEȚI REZULTATELE DE BUSINESS CU PREZENTĂRI DE SUCCES!
Deveniți cei mai buni avocați ai organizației sau ai produselor și serviciilor companiei!
Cum vă ajută?
Acest training în comunicare și vorbire în public transferă participanţilor instrumentele şi tehnicile de care au nevoie pentru a se simţi confortabil cu ei înșiși, dar şi cu audienţa lor atunci când vorbesc în public.
- Cunoașteți ingredientele cheie care stau la baza prezentărilor de impact atât în interiorul companiilor, cât și în fața clienților;
- Vă îmbunătățiți competențele de comunicare în public printr-o combinaţie de activităţi interactive, practică şi feedback;
- Beneficiați de sprijinul și experiența unui practician în comunicare şi jurnalist de televiziune, realizator şi moderator TV care a intervievat mii de profesionişti şi lideri. Laura Dragomir a construit sute de proiecte TV, a pregătit echipe de jurnaliști şi a semnat articole pentru reviste de afaceri. A susținut discursuri şi a moderat sute de evenimente.
A creat PROGRAME TRANSFORMAŢIONALE, cu instrumente practice, sintetizate, adaptate şi adaptabile diverselor context de business, pentru a sprijini profesioniştii de marketing să devină vorbitori în public experimentați, să se poziţioneze şi să fie percepuţi ca experţi în domeniul lor şi, în același timp, să-i poată inspira și pe ceilalţi.
Cui se adresează?
Trainingul în comunicare și vorbire în public este adaptat pentru specialiştii în comunicare, marketing şi vânzări, care au o experienţă minimă de vorbit în public şi vor să treacă la nivelul următor de performanţă, precum şi colegilor din celelalte departamente cu care aceştia colaborează: HR, achiziţii, IT şi financiar.
Structură curs
Ziua 1
Prezentare generală
- Scurtă prezentare a programului de instruire. Avantajele şi obiective.
- Cum scăpam de teama de a vorbi în public?
- Pregătirea mentală
- Elementele cheie în public speaking:
• Cei patru actori ai comunicării în public
• Abilităţile esenţiale ale unui speaker - Profilul unui speaker profesionist:
• Cauzele unui discurs nereuşit
• Obiceiuri care ucid credibilitatea
• Evită greşeala de a încerca să nu faci nicio greșeală. - Crearea unui proiect de discurs, dezvoltat şi finalizat pe parcursul programului.
Ziua 2
Procesul de pregătire al unui discurs
• Ce să faci înainte de a vorbi în public?
• Prezentarea. Pe ce pui accentul? Stil sau substanţă?
• Ce discurs vrei să ai (informativ, argumentativ, motivaţional). Ce presupune fiecare?
• Identificarea mesajului pe care vrei să îl transmiţi;
• Documentarea;
• Selecţia şi designul instrumentelor vizuale;
• Pregătirea începutului şi sfârşitului prezentării – minutele critice. Discursul
• Paşii construirii prezentării;
• Cum să demonstrezi ceva;
• Tehnici şi exerciții de îmbunătăţire a dicţiei şi a pronunţiei cuvintelor;
• Patru lucruri pe care să le faci pentru a fi mai bine pregătit;
• Stoytelling – Cum spui o poveste captivantă. Livrarea discursului (prezentării)
a. Controlul emoţiilor
• Emoții care te îngrădesc
• Emoții care te ajută.
b. Controlul corpului în public speaking
• Limbajul nonverbal: gestică, mimică
• Vocea – aliat cheie
• Limbajul paraverbal: CUM spunem?
• Disonanţa și consonanţa cognitivă.
c. Controlul audienţei
• 12 tehnici care te ajută să relaţionezi cu publicul;
• Ascultarea. Metode de ascultare;Tehnici de transfer a informaţiei către public. - Gestionarea sesiunii Q&A
• Cum te relaționezi cu audiența în timpul sesiunii de întrebări și răspunsuri
• Tu ai microfonul. Cum să folosești acest avantaj? - Brandul personal în public speaking
• Cum să-ţi construiești imaginea când vorbești în public
• Cinci piloni ai unui brand personal credibil.ZIUA 3
- Transformare prin Comunicare. PONTURI ŞI SFATURI PRACTICE. Cum să… ? Ce să faci dacă….?
- Secretele profesioniştilor;
- SUSŢINEREA DISCURSULUI FINAL (FILMAT) – Pe o scenă/ La microfon/ În faţa audienţei.
Metode:
EXPUNEREA – pentru a transmite cursanților cunoștințe și concepte
DEMONSTRAȚIA – pentru a arăta modul în care funcționează conceptele și principiile expuse
DEZBATEREA – permite un nivel avansat de interacțiune între cursanți
JOCUL DE ROL – îi ajută pe participanți să-si conștientizeze valorile și stilul de comunicare
STUDIUL DE CAZ – ajută participanții să conștientizeze când pot fi în dificultate. Reprezintă un model sau o abordare de „testare a realității”.
Investiție
Investiția în curs depinde de o serie de factori cum ar fi: durată, complexitate, grad de customizare, număr de participanți și gradul de specializare a trainerului.
Fiecare program este personalizat, dar în același timp flexibil pentru a răspunde rapid și punctual nevoilor specifice din companii, de la training one-to-one la programe tip Academy.
Abordarea de lucru pe care o recomandăm include câteva etape de analiză a nevoilor și calibrare de soluții, cu etape opționale care pot include evaluarea competențelor de marketing ale echipei, dezvoltarea de proiecte interne cu facilitatori dedicați și pană la programe cu continuitate care includ certificare internațională sau pregătire continuă.
Număr recomandat de participanți
8- 15
TRAINER
Laura Dragomir
Nivel curs
Începător -Intermediar
Cursuri complementare
Ce spun companiile?
HERBALIFE
Echipa Herbalife își dorea un pachet de training integrat pentru creșterea performaței în dezvoltarea și implementarea programelor de marketing, cu aprofundarea celor mai noi concepte si trenduri de marketing. În afară de dezvoltarea abilităților individuale, scopul training-ului a fost și acela de a alinia echipa în vederea implementării activităților prioritare de marketing integrat identificate astfel.