TRADE MARKETING TOOLS&RULES
Cum sa facem trade marketing performant?
De ce acest training?
Trade marketing-ul realizează legatura dintre marketing și vânzări. Este zona complementară marketingului care dă viață strategiei oferind planuri/direcții clare de execuție în piață echipei de vânzări. De aceea, apare nevoia de a avea comun: obiective, limbaj și mod de lucru.
În acest context, trainingul vizează rolul trade marketingului în identificarea oportunităților, dezvoltarea strategiilor și executarea planurilor pentru a crea un „triplu câștig” pe termen lung pentru clienți, cumpărători/consumatori și business.
Cui se adresează?
Participanții la training sunt în primul rând oamenii sau responsabilii de trade marketing și marketing, a căror activitate de zi cu zi este interdependentă.
De asemenea, pot participa la training și oamenii din vânzări cărora le va fi util sa înțeleagă cum sunt generate inițiativele care ajung sa fie implementate de către ei.
Cum vă ajută?
La finalul trainingului, participantii vor putea:
- Să colaboreze mai eficient cu alte departamente pentru atingerea obiectivelor, având o înțelegere mai bună rolului trade marketingului în business;
- Să realizeze strategii și să execute planuri de trade marketing în funcție de context, oportunitățile și barierele din piață, agenda și obiectivele retailerilor și nevoile shopper-ilor/consumatorilor;
- Să realizeze o evaluare mai amplă a rezultatelor campaniilor de trade marketing ca impact în business dar și din punct de vedere calitativ.
Structură curs
Cursul este conceput pentru a oferi participanților instrumente, reguli, direcții pentru a dezvolta strategii și a executa planuri care sa conducă la un „triplu câștig” pentru: clienți, cumpărători/consumatori și business.
- Definirea rolului trade marketingului;
- Caracteristicile trade marketingului performant;
- Planul anual de trade marketing – caracteristici;
- Evaluarea oportunităților din piață;
- Rolurile fiecărui canal în cadrul oportunităților;
- Profilul canalului de vânzare (rolul în business al canalului, etc);
- Cumpărătorul- comportament de cumpărare;
- Elemente cheie ale execuției de succes în piață.
Trainer
Participanţii vor lucra cu un specialist implicat de 19 de ani în: inovaţie, brand management și trade marketing pe diferite categorii (bere, băuturi spirtoase, sucuri carbogazoase, beauty, jucării și produse lactate).
Investiție
Investiția în curs depinde de o serie de factori cum ar fi: durată, complexitate, grad de customizare, număr de participanți și gradul de specializare a trainerului.
Fiecare program este personalizat, dar în același timp flexibil pentru a răspunde rapid și punctual nevoilor specifice din companii.
Număr recomandat de participanți
8- 15
TRAINER

Alina Martinescu
Nivel curs

Intermediar
Ce spun companiile?
HERBALIFE

Echipa Herbalife își dorea un pachet de training integrat pentru creșterea performaței în dezvoltarea și implementarea programelor de marketing, cu aprofundarea celor mai noi concepte si trenduri de marketing. În afară de dezvoltarea abilităților individuale, scopul training-ului a fost și acela de a alinia echipa în vederea implementării activităților prioritare de marketing integrat identificate astfel.