- Creșterea cu 5% a ratei de retenție poate crește profitul cu marje între 25% și până la 95% (Bain & Co.);
- Liderii în loialitate îşi cresc profitul de 2.5 ori mai rapid decât ceilalţi jucători din industrie (Rob Markey);
- Probabilitatea de converti un client existent este de 60 până la 70% (Market Metrics);
- Probabilitatea de converti un client nou este de doar 5 până la 20% (Market Metrics);
- Clienţii implicaţi emoțional au o valoare de viaţă cu 300% mai mare decât a celor neimplicaţi (Capillary);
- Clienții conectați emotional rămân mai mult alături de un brand, în medie 5.1 ani față de 3.4 ani (Capillary);
- 8 din 10 clienți cu implicare emoțională mare vor recomanda produsele și serviciile familiei (Capillary);
- 52% dintre consumatori vor rămâne fideli mărcii favorite, chiar dacă găsesc alternative mai ieftine în altă parte. (KPMG, Adevărul despre loialitate, 2019);
- 82% din liderii de business consideră că retenția costă mai puțin decât achiziția. (Econsultancy);
- Email-ul este considerat ca un canal eficient prin care se poate susține retenția și loialitatea de către 71% din companii. (London Research).
Knowledge sharing is caring.
Comenteaza