Marea carte de marketing digital nu este nici mare, nici cea mai actuală şi nici o carte propriu-zisă. Este mai degrabă un whitepaper, realizat de Netminig, un furnizor de soluţii de targetare, care a aparținut companiei Ignition, unul dintre pionierii companiilor de tehnologie digitală pentru publicitate, acum dizolvată. Oferă însă multe abordări exemplificate de campanii, de modalităţi de targetare, multe idei şi multe motive să ne revizităm opiniile, convingerile şi practicile legate de optimizarea conversiilor, limitarea frecvenţei (frequency capping) sau modalităţile de targetare.
Ce insight-uri pot culege marketerii din campaniile eşuate? Cum ne poate ajuta analiza campaniilor de publicitate programatică să ne revizuim criteriile de targetare? Cum putem obţine totuşi rezultate şi dintr-o campanie mai puţin strălucită? Cât de repede se învechesc datele în digital? De ce datele din offline sunt cheia segmentării în marketing? Cum putem folosi datele nu doar pentru segmentare, ci şi pentru a face campanii mai bune?
Pe scurt, este o resursă valoroasă de know how şi explicaţii în peisajul complex al marketingului digital. În plus, venind de la o companie de profil, un ghid preţios pentru a evalua şi a alege cu discernământ tehnologiile potrivite de marketing.
Comenteaza