Unicul curs acreditat internațional

Învăță tehnici de marketing digital într-un program structurat!

Cum vă ajută?

Cum exploatați dinamica mediului digital pentru rezultate de business? În programul certificat internațional Tehnici de marketing digital, veți dobândi abilități pentru a explora provocările și oportunitățile din mediul digital, dar și pentru a vă îmbunătăți performanța. 

Cui se adresează?

Cursul acreditat Tehnici de marketing digital se adresează profesioniștilor fără pregătire teoretică în marketing, dar cu experiență în domenii colaterale și minime cunoștințe de marketing online, care au început să coordoneze proiecte sau inițiative digitale, dar au nevoie de o bază și o structură solidă pentru a genera rezultate:

Absolvenții cursurilor certificate de la acest nivel vin în special din industrii cum ar fi: servicii financiare, imobiliare, construcții, FMCG, sănătate.

Profilul cursanților: asistenți, responsabili sau coordonatori de marketing și comunicare, persoane fără o pregătire academică în marketing, dar care lucrează în domeniu și au nevoie de un training structurat, responsabili de cont sau manageri din agenții de publicitate și marketing.

Programul de training certificat Tehnici de marketing digital este un modul de bază care face parte din programul Certificatul Profesional în Marketing Digital. Cursul se poate urma și ca modul independent, la finalul căruia se obţine un Award recunoscut de Chartered Institute of Marketing (CIM).

LEAD TUTOR

Alicia Allen

Alicia Allen

oxford college of marketing logo

Cât durează?

4-6 luni/150 ore

Cursuri complementare

Cursul este structurat în trei mari arii, cu obiective specifice. După finalizarea cursului, participanții vor învăța:

Tehnici digitale

Să înțeleagă tehnici și instrumente de marketing digital;
Să evalueze diversele moduri de a folosi și aplica tehnici de marketing digital într-o organizație.

Creșterea performanței digitale

Să integreze canalele de marketing digital cu cele offline;
Să înțeleagă diversele tehnici de creștere a implicării stakeholder-ilor.

Digital Management

Să dezvolte un plan de marketing digital;
Să aplice și să adapteze instrumente și indicatori de măsurare a performanței de marketing digital.

 

Descărcați programa completă aici!

Aprofundare suport teoretic, 8 – 12 săptămâni

Sesiunea 1 – Mediul de marketing digital

Sesiunea 2 – Consumatorul digital

Sesiunea 3 – Canale de comunicare digitală

Sesiunea 4 – Mixul de comunicare digitală

Sesiunea 5 – Dezvoltarea și coordonarea mixului de marketing digital extins

Sesiunea 6 – Contexte de marketing digital: platforme și canale

Sesiunea 7 – Instrumente de planificare de marketing digital

Sesiunea 8 – Monitorizarea și măsurarea campaniilor de marketing digital.

Cu ce instrumente se lucrează?

  • Progres în utilizarea unui mix complet de canale de marketing digital de la e-mail marketing la website-uri, blog-uri, rețele sociale, optimizare pe motoare de căutare (search engine optimization), publicitate online;

  • Instrumente de colectare și captare de feedback în marketing online;

  • Instrumente de planificare: APIC, SOSTAC, MOST;
  • Soluții de testare și analiză a eficienței activităților de marketing digital și monitorizare a competiției;

  • Tehnici de cartografiere a experienței online a clienților actuali și potențiali;

  • Instrumente de automatizare în marketing online;

  • Instrumente de planificare și management de marketing prin conținut. 

Programul de training sprijină participanţii să se perfecționeze în utilizarea eficientă a unor tehnici de marketing digital. 

Principalele beneficii sunt: 

  • Cele mai noi și relevante noțiuni teoretice și instrumente practice de gândire și acțiune aplicate pentru managementul experienței clienților;

  • Un proces de studiu structurat, cu termene clare și o lucrare practică, aplicată în compania în care lucrează cursanții sau o organizație la alegere;

  • Perfecționare și recunoaștere internațională într-o comunitate profesională activă!

CUM SE STUDIAZĂ?

DATE CHEIE

2025

Virtual Afternoons: 8 sesiuni online interactive începând din  martie 2025, orele 16:30-18:30, ora României.
Virtual Evenings: 8 sesiuni online interactive începând din  martie 2025, orele 20:30-22:30, ora României.

Cerințe de admitere

Admiterea la acest nivel este condiționată de îndeplinirea unor criterii specifice legate de pregătirea academică, experiența profesională și nivelul de limba engleză. Vezi condițiile de admitere.

INVESTIȚIE

433.33£ + TVA, taxa de curs/modul pentru varianta distance learning, adică studiul prin platforma de e-learning Oxford College of Marketing.

633.33£ + TVA, taxa de curs/modul pentru varianta virtual learning, adică studiul prin platforma de e-learning Oxford College of Marketing, combinat cu o serie de webinare intensive cu trainer din UK.

La taxa de curs se adaugă taxa de membru CIM, în valoare de 65£ + TVA, valabilă un an de zile și taxa de evaluare de 150£ + TVA. Taxele de curs se vor plăti doar când cursanții aleg să susțină examenul.

Etape cheie

Alături de partenerii de la Oxford College of Marketing am dezvoltat un model de training de marketing unic, cu suport online, individual şi cursuri deschise, care asigură studiu teoretic sistematic, aplicare practică şi un procent de 90% de cursanţi care finalizează cursurile, spre deosebire de alte cursuri de marketing sau certificare.

Descarcă broșura

Institutul de Marketing

Securitate şi confidenţialitate

Dorim să vă trimitem doar mesaje relevante. Alegeţi ce informaţii doriţi să primiţi de la noi:

Completând acest formular sunteţi de acord cu folosirea datelor pe care ni le furnizaţi pentru a primi răspuns. Vă asigurăm că nu vom utiliza aceste date în alt scop şi că apelăm la toate mijloacele posibile pentru a le trata cu grijă şi responsabilitate şi că nu le vom păstra mai mult decât ne solicitaţi.


Be the best professional version of yourself!

Start a training at international standards!

Schedule a counseling session

Ce spun cursanţii?

Absolvent Institutul de Marketing Veronica Bogdacenco

„Cursul a reprezentat un moment definitoriu în viața mea profesională: primul pas către o certificare internațională de renume și obținerea unui job în străinătate. De asemenea, mi-a schimbat perspectiva asupra marketingului.”

Veronica Bogdacenco, Conversion Rate Optimization Manager, Buzz Bingo
VEZI MAI MULTE