Consumatorii vorbesc. Ascultați?

Identificați ariile de creștere! Folosiți tehnologia digitală pentru a vă îmbunătăți produsele și comunicarea de marketing!

De ce un curs aplicat de optimizare digitală?

Achiziționarea unui nou client poate costa de cinci ori mai mult decât păstrarea unui client existent. Dar cum putem să convertim și să reținem traficul pe care îl atragem pe site? Optimizarea digitală combină tehnici de SEO, CRO și UX pentru a îmbunătăți rata de conversie și experiența utilizatorului.

Cum vă ajută?

Acest curs vă va permite să vă dezvoltați cunoștințele și abilitățile pentru a optimiza cu succes produsele digitale și performanța canalelor de marketing digital. Veți înțelege cum să interpretați informații detaliate din mediul de marketing digital și le utilizați apoi pentru a crea un plan eficient de optimizare a conversiilor.

Cu toții dorim rate de conversie mai bune. Dar de unde știm pe ce să ne concentrăm eforturile și cum să dezvoltăm o strategie de experimentare eficientă? Făcând trecerea dintre UX și CRO, acest training vă va arăta cum să acordați prioritate nevoilor utilizatorilor pentru a optimiza ceea ce contează cu adevărat pentru ei și pentru a crea experiențe și produse de succes.

Învățați cum să identificați oportunitățile de optimizare și să utilizați tehnologia digitală pentru a vă îmbunătăți produsele digitale. Uitați de transformarea digitală într-un viitor îndepărtat. Acest curs vă va învăța cum să înțelegeți comportamentul clienților dvs. și să creați campanii care să răspundă direct dorințelor și nevoilor lor.

Ce veți învăța și aprofunda?

  • Tehnici și instrumente de audit digital
  • Metode de monitorizare a performanței site-ului
  • Strategia de optimizare digitală și prioritizarea oportunităților identificate
  • Cum să evaluați și să interpretați datele despre clienți și indicatorii digitali și să transformați insigh-urile în informații relevante
  • Cum să elaborați un plan de optimizare a conversiilor
  • Cum să aplicați măsuri digitale cheie pentru a analiza optimizarea conversiilor/
  • Impactul experienței utilizatorilor (UX) asupra oprimizării ratei de conversie (CRO)
  • Elemente de design thinking pentru optimizare digitalăUX vs. CRO – cum să alegeți între teste A/B și cele de uzabilitate.

Cui se adresează?

Acest curs se adresează marketerilor profesioniști care lucrează într-un rol operațional, de supraveghere sau de management care doresc să-și dezvolte cunoștințele și abilitățile într-o gamă largă de domenii pentru a reuși și a progresa cariera lor în marketing.

Structură curs

Cursul va fi livrat în patru sesiuni interactive online, de câte 3,5 ore, două de tehnici de marketing digital și două de optimizare digitală. Formatul va fi realizat într-un webinar, cu exemple practice pe teme prezentate. Fiecare participant va primi instrumente și sfaturi practice pentru a aplica și integra know how-ul obținut cât mai rapid în propria organizație.

Sesiunile 1 și 2: Tehnici de marketing digital 

Sesiunea 1De unde începem? 

  • Introducere și obiective de training 
  • Explicarea abrevierilorconceptelor și a terminologiilor folosite frecvent 
  • Instrumente și metode de analiză digitală  
  • Technici de cercetare a comportamentului și nevoilor clienților

Sesiunea 2Pentru cine optimizăm? 

  • Dezvoltarea de persona digitale și crearea de segmente 
  • Conversion funnel 
  • User journeys din perspectiva obiectivelor de marketing 
  • Auditul CRO

Sesiunile 3 și 4: Tehnici de optimizare digitală 

Sesiunea 3: Cum creem un plan eficient de optimizare? 

  • Definerea și stabilirea priorităților pentru optimizare și testare 
  • Optimizarea de produs vs. optimizarea de marketing 
  • Măsurarea rentabilității investiției 
  • Integrarea și îmbunătățirea activităților de marketing digital

Sesiunea 4: Cum alegem metoda de testare potrivită? 

  • Tipuri de teste: AB și MVT, microtestealocare dinamică traficului, teste de uzabilitate 
  • Exerciții practice 

Veronica Bogdacenco  are o experiență vastă în marketing online în România și Marea Britanie și specialist în optimizare digitală. Know-how-ul acumulat sprijină oamenii de marketing să implementeze o abordare centrată pe utilizator, susținută de date și folosind principii și metodologii de SEO, CRO, UX și agile marketing. 

Cât costă?

200 euro + TVA   

Detalii și modalități de plată. Plata se va face prin transfer bancar în contul RO51RZBR0000060013127649, deschis la Raiffeisen Bank, București, sucursala Cotroceni, Bd, Vasile Milea 4 pe numele companiei More Marketing Solutions.

Vă rugăm să precizați dacă plătitorul sunteți dumneavoastră, ca persoană fizică, sau organizația la care lucrați și să furnizați toate datele necesare: nume, adresă, CUI sau CNP.

Unde?

Online, pe platforma Zoom.

Profitați de acest curs în abonamentul de training individual!

AFLAȚI MAI MULTE!

Când este următorul curs?

16-17 și 23-24 februarie 9:00-12:00

TRAINER

Veronica bogdacenco

Veronica Bogdacenco

Nivel curs

Mediu

Cursuri complementare

Rezervați-vă loc din timp!

ÎNSCRIEȚI-VĂ ACUM

Ce spun cursanţii?

Raluca Raitan

Un curs foarte util pentru oricine lucrează în product management sau dorește să-și structureze informațiile. Tool-uri noi și interdisciplinaritate.

Raluca Raitan, Digital Product Manager, BRD
VEZI MAI MULTE