A fost lansat un parteneriat dintre Universitatea din Bucuresti si Oxford College of Marketing care asigura o dubla certificare in publicitate si marketing, cu recunoastere internationala. In plus, a fost lansat Institutul de Marketing.

Parteneriatul dintre cele doua instituţii de invatamant de prestigiu va asigura expertiza si certificari internaţionale in marketing si comunicare pentru studenţii din Romania. Astfel, absolventii masteratului din cadrul Departamentului Comunicare si Relaţii Publice al Facultatii de Litere din Universitatea Bucuresti vor putea beneficia de o dubla certificare profesionala – masterat in Consultanţa si Expertiza in Publicitate si certificare in marketing recunoscuta internaţional prin Communication Advertising & Marketing (CAM), care ofera calificari de marketing focusate pe comunicare. CAM este considerata o parte integranta a Chartered Institute of Marketing (CIM).

Pentru studentii altor facultati dar mai ales pentru profesionistii din domeniul marketingului si comunicarii, Oxford College of Marketing si More Marketing Solutions au creat Institutul de Marketing ca centru de suport local si un site dedicat  ce va oferi informaţii, resurse, consultanta si sprijin tuturor celor interesati de obtinerea unei certificari in marketing recunoscuta la nivel international. Toti cei interesati vor obtine  informatiile necesare pentru a se inscrie si pentru  a susţine examenele impuse de Oxford College of Marketing, obţinand astfel si recunoastere internaţionala intr-un domeniu complementar.

In deschiderea conferinţei de presa „Growing your career. Internationally”, Conf. univ. dr. Adela Rogojinaru, Director al programelor de comunicare si relaţii publice al Facultaţii de Litere, a vorbit despre noutatea si specializarile oferite de acest parteneriat, care vin sa completeze pregatirea academica a masteranzilor Facultaţii de Litere.

Rosie Phipps, Director Oxford College of Marketing, a oferit mai multe informaţii tehnice despre suportul oferit de Oxford College of Marketing pentru a putea urma si obţine aceste certificari recunoscute la nivel internaţional (cursuri practice nu doar teoretice, Invaţamantul la Distanţa, costurile generale s.a.)

Oana Sav, Coordonator al Centrului Local de Consiliere si Suport Oxford College of Marketing, fondator Institutul de Marketing, a impartasit experienţa de absolvent al ambelor instituţii (Universitatea Bucuresti si Oxford College of Marketing). A vorbit despre suportul, instrumentele si cunostinţele oferite de aceste doua instituţii de prestigiu, care au ajutat-o sa obţina statutul de Chartered Marketer.

Oxford College of Marketing este centru de studiu acreditat al Chartered Institute of Marketing, una dintre cele mai mari organizaţii a marketerilor din lume, cu sediul in Marea Britanie, cu peste o suta de ani de existenţa, pe piaţa din Romania.

Material aparut pe cariereonline.ro

[pb_builder]

Knowledge sharing is caring.