Miercuri, 26 octombrie, a fost lansat un parteneriat intre Universitatea din Bucuresti si Oxford College of Marketing care asigura o dubla certificare in publicitate si marketing, cu recunoastere internationala. In plus, a fost lansat Institutul de Marketing si site-ul dedicat www.institutuldemarketing.ro, care ofera suport tuturor celor interesati in calificari profesionale.
Parteneriatul dintre cele doua institutii de invatamant de prestigiu va asigura expertiza si certificari internationale in marketing si comunicare pentru studentii din Romania. Astfel, absolventii masteratului din cadrul Departamentului Comunicare si Relatii Publice al Facultatii de Litere din Universitatea Bucuresti vor putea beneficia de o dubla certificare profesionala – masterat in Consultanta si Expertiza in Publicitate si certificare in marketing recunoscuta international prin Communication Advertising & Marketing (CAM), care ofera calificari de marketing focusate pe comunicare. CAM este considerata o parte integranta a Chartered Institute of Marketing (CIM).
Pentru studentii altor facultati dar mai ales pentru profesionistii din domeniul marketingului si comunicarii, Oxford College of Marketing si More Marketing Solutions au creat Institutul de Marketing ca centru de suport local si un site dedicat, www.institutuldemarketing.ro, ce va oferi informatii, resurse, consultanta si sprijin tuturor celor interesati de obtinerea unei certificari in marketing recunoscuta la nivel international. Toti cei interesati vor obtine informatiile necesare pentru a se inscrie si pentru a sustine examenele impuse de Oxford College of Marketing, obtinand astfel si recunoastere internationala intr-un domeniu complementar.
In deschiderea conferintei de presa „Growing your career. Internationally”, Conf. univ. dr. Adela Rogojinaru, Director al programelor de comunicare si relatii publice al Facultatii de Litere, a vorbit despre noutatea si specializarile oferite de acest parteneriat, care vin sa completeze pregatirea academica a masteranzilor Facultatii de Litere.
Rosie Phipps, Director Oxford College of Marketing, a oferit mai multe informatii tehnice despre suportul oferit de Oxford College of Marketing pentru a putea urma si obtine aceste certificari recunoscute la nivel international (cursuri practice nu doar teoretice, Invatamantul la Distanta, costurile generale s.a.)
Oana Sav, Coordonator al Centrului Local de Consiliere si Suport Oxford College of Marketing, fondator Institutul de Marketing, a impartasit experienta de absolvent al ambelor institutii (Universitatea Bucuresti si Oxford College of Marketing). A vorbit despre suportul, instrumentele si cunostintele oferite de aceste doua institutii de prestigiu, care au ajutat-o sa obtina statutul de Chartered Marketer.
Oxford College of Marketing este centru de studiu acreditat al Chartered Institute of Marketing, una dintre cele mai mari organizatii a marketerilor din lume, cu sediul in Marea Britanie, cu peste o suta de ani de existenta, pe piata din Romania.
Chartered Institute of Marketing (CIM) este cea mai prestigioasa institutie a profesionistilor de marketing din lume, ale carei calificari sunt recunoscute in intreaga lume si care sarbatoreste o suta de ani de activitate in acest an.
In prezent, Facultatea de Litere organizeaza 7 specializari de licenta, 12 programe de masterat, o scoala doctorala si una postdoctorala.
Centrul local de suport este reprezentat de catre More Marketing Solutions, care a creat Institutul de Marketing pentru a sprijini cursantii in Romania sa aiba acces la training de marketing la standarde internationale.
Pentru informatii suplimentare, va rugam sa ne contactati la contact@marketingsolutions.ro sau la telefon 0740 121 694.
Material aparut pe businesswoman.ro
[pb_builder]
Comenteaza