Investiţi în media cu rezultate 

Optimizati campaniile cu un training aplicat! 

Cum vă ajută? 

Cursul “Strategii eficiente de planificare media” asigură echipelor de marketing baza teoretică și un cadru structurat pentru o abordare integrată și eficienta a campaniilor de media. Cursul oferă soluții de cuantificare și evaluare a contribuției media în rezultatele campaniilor de marketing.

Participanții își vor însuși cunostințele de bază pentru a putea construi strategii de media eficiente și a alege instrumentele și suporturi care pot optimiza resursele și pentru îndeplini obiectivele de marketing.

Cursul include informații și exemple pe care să le poată adapta și utiliza în activitatea practică din organizațiile în care lucrează. Participanții vor avea acces la exemple și studii de caz, urmărind criteriile esențiale pentru succesul unei planificari de media eficiente.

În plus, vor primi un suport de curs concentrat, în format electronic cu informații de bază structurate pe tipologii de media.

Cui se adresează?

Cursul ”Strategii eficiente de planificare media” se adresează echipelor de marketing care au nevoie de o bază solidă de noțiuni și instrumente de planificare media care să-i ajute să se eficientizeze comunicarea de marketing.

Structură curs

Înțelegerea termenilor media și a limbajului media

Rolul esențial a unei planificări corecte de media

  • Construcția briefului de media
  • Setarea obiectivelor de media
  • Strategia integrată de media
  • Procesul de construcție a unui plan media

Planificarea media offline: TV, Radio, outdoor (OOH)

  • Strategia de buying
  • Implementarea unui plan de campanie media TV eficient
  • Indicatori de performanță: Evaluarea ți monitorizarea campaniilor media TV.

Planificare media online: Campanii de performance vs. Campanii de awarness

  • Strategia de media online
  • Implementarea unui plan de campanie media online
  • Indicatori de performanță: Evaluarea și monitorizarea campaniilor media online

Studii de caz și exerciții practice

Cum citim un “media landscape”

Investiție

Investiția în curs depinde de o serie de factori cum ar fi: durată, complexitate, grad de customizare, număr de participanți și gradul de specializare a trainerului.

Fiecare program este personalizat, dar în același timp flexibil pentru a răspunde rapid și punctual nevoilor specifice din companii, de la training one-to-one la programe tip Academy.

Abordarea de lucru pe care o recomandăm include câteva etape de analiză a nevoilor și calibrare de soluții, cu etape opționale care pot include evaluarea competențelor de marketing ale echipei, dezvoltarea de proiecte interne cu facilitatori dedicați și pană la programe cu continuitate care includ certificare internațională sau pregătire continuă.

Contactați-ne pentru detalii!

Haideți să finalizăm împreună o soluție de training de marketing adaptată nevoilor organizației dumneavoastră.

SCRIEȚI-NE!

Ce spun companiile?

HERBALIFE

Echipa Herbalife își dorea un pachet de training integrat pentru creșterea performaței în dezvoltarea și implementarea programelor de marketing, cu aprofundarea celor mai noi concepte si trenduri de marketing. În afară de dezvoltarea abilităților individuale, scopul training-ului a fost și acela de a alinia echipa în vederea implementării activităților prioritare de marketing integrat identificate astfel.