CREȘTEȚI REZULTATELE DE BUSINESS CU STRATEGII DE MARKETING PENTRU O POZIȚIONARE COMPETITIVĂ!

  Sprijiniți-vă echipa cu un curs de marketing în acțiune!

Cum vă ajută?

Cursul de Strategii de marketing  în acțiune pentru creștere și o poziție competitivă oferă posibilitatea aplicării principiilor cheie care pot fi adoptate în procesul de elaborare a strategiei de marketing. Workshopul va fi adaptat contextului în care lucrează participanții și susținut de studii de caz care evidențiază cele mai bune practici și metode care să-i sprijine să depășească  provocările.

Abilitatea de a dezvolta și de a comunica o strategie de marketing lipsește adesea din planurile și capacitățile unei organizații. De multe ori, strategia se confundă cu obiectivele sau tacticile. Adoptarea unei abordări bine definite și integrate a strategiei de marketing și înțelegerea componentelor-cheie care stau la baza unei strategii de marketing de succes sunt principalele obiective ale acestui workshop.

Cui se adresează?

Cursul Strategii de marketing  în acțiune pentru creștere și o poziție competitivă este ideal pentru specialiștii în marketing, cu cel puțin doi ani de experiență într-o poziție de management, și care acum sunt responsabili de dezvoltarea strategiei de marketing a organizației.

Structură curs

  • Definirea strategiei de marketing;
  • Componente cheie ale strategiei de marketing;
  • Procesul de dezvoltare a unei strategii de marketing;
  • Importanța pieței, a competitorilor și a insight-urilor despre clienți;
  • Dezvoltarea strategiei de marketing
  • Opțiuni strategice de marketing pentru creștere;
  • Opțiuni strategice de marketing pentru poziționare;
  • Evaluarea și prioritizarea opțiunilor strategice de marketing
  • Componentele cheie pentru dezvoltarea strategiei de marketing.

Investiție

Investiția în curs depinde de o serie de factori cum ar fi: durată,  complexitate, grad de customizare, număr de participanți și gradul de specializare a trainerului.

Fiecare program este personalizat, dar în același timp flexibil pentru a răspunde rapid și punctual nevoilor specifice din companii, de la training one-to-one la programe tip Academy.

Abordarea de lucru pe care o recomandăm include câteva etape de analiză a nevoilor și calibrare de soluții, cu etape opționale care pot include evaluarea competențelor de marketing ale echipei, dezvoltarea de proiecte interne cu facilitatori dedicați și pană la programe cu continuitate care includ certificare internațională sau pregătire continuă.

Număr recomandat de participanți

8- 15

PARTENER DE TRAINING

Certificari internationale marketing

The Chartered Institute of Marketing

Nivel curs

Intermediar

Cursuri complementare

Contactați-ne pentru detalii!

Haideți să finalizăm împreună o soluție de training de marketing adaptată nevoilor organizației dumneavoastră.

Ce spun companiile?

HERBALIFE

Echipa Herbalife își dorea un pachet de training integrat pentru creșterea performaței în dezvoltarea și implementarea programelor de marketing, cu aprofundarea celor mai noi concepte si trenduri de marketing. În afară de dezvoltarea abilităților individuale, scopul training-ului a fost și acela de a alinia echipa în vederea implementării activităților prioritare de marketing integrat identificate astfel.