RELEVANȚĂ CU REZULTATE DE BUSINESS
Cum vă regândiți prioritățile și poziționarea în vremuri incerte?
Cum vă creșteți performanța cu strategii centrate pe client?
Ultimii ani au venit cu schimbări ce au redefinit peisajul competitiv din toate industriile (retail, sănătate și asistență medicală, tehnologie, FMCG). Companiile s-au reinventat și au accelerat procesul de digitalizare. Companiile au fost îndelung încurajate să își construiască afacerea punând clientul pe primul lor, dar mult prea puține au reușit. Astăzi , “clientul pe primul loc” este un mandat imperativ pentru orice business. Și rămâne cel mai sigur mod de a crea valoare, de a întări imaginea de brand și de a crește motivația angajaților.
În acest master class, veți descoperi care sunt principalele coordonate care definesc motivațiile și comportamentul clienților și ce tehnici pot sa folosească afacerile pentru a crește.
Cum vă ajută?
Înțelegerea modului în care companiile pun clientul pe primul loc și fac din acest principiu o adevărată mantra de business, vă pot face să vă regândiți prioritățile comerciale si poziționarea de brand. Totodată, vă vor oferi un puternic avantaj competitiv. La sfârșitul cursului veți fi inspirați și gata să conduceți schimbări în compania dumneavoastra, care să ducă la performanțe financiare mai puternice, angajați mai motivați și creșterea semnificativă a sănătatii brandului.
Acest curs vă ajuta să vă regândiți poziționarea competitivă și modul în care interacționați cu clienții dumneavoastră. Veți fi ghidați să găsiți oportunități de creștere a afacerii și de îmbunătățire a promisiunii de brand și a experienței clienților. Veți fi mai bine echipați să vă aliniați poziționarea competitivă pentru a satisface noile așteptări în realitatea post pandemie.
Ce exersați și aprofundați?
- Cum ne asigurăm că un business are cu adevărat clientul în centrul modului său de lucru ?
- Cum putem profita de o abordare simplă, dar cuprinzătoare de înțelegere a motivațiilor din spatele comportamentelor oamenilor?
- Cum am putea construi un brand în 10 minute?
- Cum folosim tehnici de economie comportamentală pentru a înțelege comportamentul clienților noștri?
Cui se adresează?
Senior manageri și sau directori (marketing, dezvoltare de produse, transformare digitală) sau antreprenori din întreprinderi mici și mijlocii responsabili de stabilirea comunicării strategice cu clienții și construcția brandului pentru organizațiile lor.
Este un curs valoros pentru manageri de companii, departamente de HR, learning and development.
Structură curs
Cum va funcționa?
Cursul va fi livrat în trei sesiuni interactive online, de câte 3 ore. Formatul va fi realizat într-un webinar, cu exemple practice pe teme prezentate. Fiecare participant va primi un ghid practic sumarizat (business canvas) pentru a aplica și integra know how-ul obținut cât mai rapid în propria organizație.
Structura cursului
Tehnici de analiză a procesului decizional la clienți;
Instrumente de identificare motivațiilor și nevoilor clienților;
Strategii de creștere pe baza modelelor de comportament ale clienților;
Cum arată agenda de training?
Modul 1
09:00 – 09:45 Introducere și modelul de analiza a deciziei
09:45 – 10:30 Procesul decizional la client: harta motivațiilor (modelul Censydiam)
Activitatea 1: Cum poziționăm brandurile (în industrie) pe harta motivațiilor?
10:30 – 10:45 Pauză
10:45 – 11:30 Cum construim branduri cu care clienții sa relationeze ușor? (Arhetipuri)
11:30 – 12:30 Activitatea 2: Construiește un brand în 10 minute.
Modul 2
09:00 – 10:30 Biasuri de comportament în luarea deciziei. Strategii de creștere bazate pe mantra companiei (Purpose)
Exemple: Cum creștem când “facem lucrurile așa” într-o companie
10:30 – 10:45 Pauză
10:45 – 12:30 Activitate 3: Cum devenim mai empatici? Identifică problema clientului.
Exemple: Incertitudinea/ validarea socială/efortul perceput/ aversiune la risc.
Recapitulare. Key Learning Points
Modul 3
09:00 – 10:30 Strategii de creștere pe baza comportamentelor clienților (Model E.A.S.T)
Activitate 4: Cum îmbunătațești oferta și experiența clienților?
10:30 – 10:45 Pauză
10:45 – 12:30 Cum evaluăm în ce măsură o afacere pune clientul pe primul loc?
Recapitulare. Key Learning Points
Cât costă?
350 euro + TVA
Cursul din 8, 9 și 10 februarie este SOLD OUT!
2 extra seats added on a special fee for development purposes – 245 Euro + TVA.
Unde?
Online, pe platforma Zoom.
Cu 20 ani de experiență în brand management, Laura este un marketer orientat către rezultate, care crede în creșterea organică a afacerii prin îmbunătățirea sănătății brandurilor.
Trainer
Cu 20 ani de experiență în brand management, Laura Mihăilă este un marketer orientat către rezultate, care crede în creșterea organică a afacerii prin îmbunătățirea sănătății brandurilor.
A gestionat proiecte de poziționare de brand, lansări naționale și brand management atât în România pentru branduri ca BCR, Timișoreana, Ursus sau Redds, cât și la nivel internațional: din Londra a gestionat activitatea digitală globală brand-ul Peroni Nastro Azzura și a condus, din Praga, un brand FMCG global prezent în 40 de teritorii: Kozel.
A dezvoltat special cursul „Customer First” pentru a-i inspira pe toți cei implicați în marketing și comunicare să-și atingă obiectivele de creștere folosind o metodă concisă, dar riguroasă de planificare a campaniilor cu rezultate, care pot funcționa ulterior, pe orice canale de comunicare, clasice sau digitale
Când este următorul curs?
8, 9, 10 februarie 2023, 09:00-12:00 SOLD OUT!
Rezervări deschise pentru ediția din toamnă: 20, 21, 22 septembrie, 9:00-12:00
TRAINER

Laura Mihăilă Andrei
Nivel curs
