RELEVANȚĂ CU REZULTATE DE BUSINESS
Cum vă regândiți prioritățile și poziționarea în vremuri incerte?
Cum vă creșteți performanța cu strategii centrate pe client?
Anul 2020 a venit cu schimbări ce au redefinit peisajul competitiv din toate industriile (retail, sănătate și asistență medicală, tehnologie, FMCG). Companiile s-au reinventat și au accelerat procesul de digitalizare. Companiile au fost îndelung încurajate să își construiască afacerea punând clientul pe primul lor, dar mult prea puține au reușit. Astăzi , “clientul pe primul loc” este un mandat imperativ pentru orice business. Și rămâne cel mai sigur mod de a crea valoare, de a întări imaginea de brand și de a crește motivația angajaților.
În acest master class, veți descoperi care sunt principalele coordonate care definesc motivațiile și comportamentul clienților și ce tehnici pot sa folosească afacerile pentru a crește.
Cum vă ajută?
Înțelegerea modului în care companiile pun clientul pe primul loc și fac din acest principiu o adevărată mantra de business, vă pot face să vă regândiți prioritățile comerciale si poziționarea de brand. Totodată, vă vor oferi un puternic avantaj competitiv. La sfârșitul cursului veți fi inspirați și gata să conduceți schimbări în compania dumneavoastra, care să ducă la performanțe financiare mai puternice, angajați mai motivați și creșterea semnificativă a sănătatii brandului.
Acest curs vă ajuta să vă regândiți poziționarea competitivă și modul în care interacționați cu clienții dumneavoastră. Veți fi ghidați să găsiți oportunități de creștere a afacerii și de îmbunătățire a promisiunii de brand și a experienței clienților. Veți fi mai bine echipați să vă aliniați poziționarea competitivă pentru a satisface noile așteptări în realitatea post pandemie.
Ce exersați și aprofundați?
- Cum folosiți o abordare simplă, dar cuprinzătoare de înțelegere a motivatiilor din spatele comportamentelor oamenilor?
- Cum am putea construi un brand în 10 minute?
- Cum folosim tehnici de economie comportamentală pentru a înțelege comportamentul clientiilor noștri?
- Cum folosim mantra companiei pentru a ne dezvolta afacerea și ane îmbunătăți relația cu clienții?
- Cum evaluați dacă un business care clientul în centrul modului sau de lucru ?
Cui se adresează?
Senior manageri și sau directori (marketing, dezvoltare de produse, transformare digitală) sau antreprenori din întreprinderi mici și mijlocii responsabili de stabilirea comunicării strategice cu clienții și construcția brandului pentru organizațiile lor.
Este un curs valoros pentru manageri de companii, departamente de HR, learning and development.
Structură curs
Cum va funcționa?
Cursul va fi livrat în trei sesiuni interactive online, de câte 3,5 ore. Formatul va fi realizat într-un webinar, cu exemple practice pe teme prezentate. Fiecare participant va primi un ghid practic sumarizat (business canvas) pentru a aplica și integra know how-ul obținut cât mai rapid în propria organizație.
Trei secțiuni ale cursului
Tehnici de analiză a procesului decizional la clienți;
Instrumente de identificare motivațiilor și nevoilor clienților;
Strategii de creștere pe baza modelelor de comportament ale clienților;
Cum arată agenda de training?
Modul 1
09:00 – 09:45 Introducere și modelul de analiza a deciziei
09:45 – 10:30 Procesul decizional la client: harta motivațiilor (modelul Censydiam)
Activitatea 1: Cum poziționăm brandurile (în industrie) pe harta motivațiilor?
10:30 – 10:45 Pauză
10:45 – 11:30 Cum construim branduri cu care clienții sa relationeze ușor? (Arhetipuri)
11:30 – 12:30 Activitatea 2: Construiește un brand în 10 minute.
Modul 2
09:00 – 10:30 Biasuri de comportament în luarea deciziei. Strategii de creștere bazate pe mantra (Purpose) companiei
Exemple: Cum crestem cand “facem lucrurile așa” într-o companie
10:30 – 10:45 Pauză
10:45 – 12:30 Activitate 3: Cum devenim mai empatici? Identifica problema clientului.
(E.g. Incertitudinea/ validarea socială/efortul perceput/ aversiune la risc)
Recapitulare. Key Learning Points
Modul 3
09:00 – 10:30 Strategii de creștere pe baza comportamentelor clienților (Model E.A.S.T)
Activitate 4: Cum imbunatatesti oferta și experiența clienților?
10:30 – 10:45 Pauză
10:45 – 12:30 Cum evaluăm în ce măsură o afacere pune clientul pe primul loc?
Recapitulare și încheiere
Cât costă?
350 euro + TVA
Unde?
Online, pe platforma Zoom.
Detalii și modalități de plată. Plata se va face prin transfer bancar în contul RO51RZBR0000060013127649, deschis la Raiffeisen Bank, București, sucursala Cotroceni, Bd, Vasile Milea 4 pe numele companiei More Marketing Solutions.
Vă rugăm să precizați dacă plătitorul sunteți dumneavoastră, ca persoană fizică, sau organizația la care lucrați și să furnizați toate datele necesare: nume, adresă, CUI sau CNP.
Când este următorul curs?
4, 5, 11, 12 octombrie 2022, 09:00-12:00
TRAINER

Laura Mihăilă Andrei
Nivel curs
