COMUNICAȚI EFICIENT PENTRU A CREȘTE POPULARITATEA ȘI SUSȚINEREA BRANDULUI!
Sprijiniți-vă echipa cu un curs de marketing aplicat nevoilor brandului!
Cum vă ajută?
Cursul de strategie de brand este conceput pentru companiile interesate de branding și de comunicarea eficientă a brandului.
- Având responsabilitatea de a gestiona comunicarea identității de brand pe baza noțiunilor dobândite sau organizate la curs, veți putea planifica proiecte de comunicare și marketing dedicate creației, creșterii sau susținerii unui brand, adaptabile în activitatea din orice organizație sau domeniu.
- Primiți un suport de curs concentrat, în format electronic cu informații de bază structurate pe tema brandingului;
- Aveți acces la exemple și studii de caz. Beneficiați de expertiza lui Paul Hitchens, unul dintre fondatorii Verve Brand Consultancy și director de cursuri la Chartered Institute of Marketing, specialist cu o experiență de peste trei decenii în publicitate, branding, design și marketing, precum și autorula trei cărți best seller despre branding („Brand Management – In A Week”, „Successful Brand Management” și „Create the Perfect Brand”).
Cui se adresează?
Cursul de strategie de brand se adresează directorilor de marketing, managerilor de marketing, proprietarilor de afaceri, designerilor sau directorilor de creație, de la start-up-uri la companii mari, oferindu-le structurat noțiunile esențiale pentru construcția, strategia, identitatea, experiența și sustenabilitatea brandului.
Structură curs
Partea întâi
- Importanța brandului
- Ce este un brand?
- De ce avem nevoie de un brand?
- Valoarea brandului.
Partea a doua:
- Crearea brandului
- Focus pe brand
- Strategia de brand
- Cultura brandului
Partea a treia:
- Implementarea strategiei de brand
- Designul brandului
- Identitatea de brand
- Experiența cu brandul.
Partea a patra
- Sustenabilitatea brandului
- Employer Branding
- Standardele brandului
- Protecția brandului
- Implementarea strategie de brand.
Investiție
Investiția în curs depinde de o serie de factori cum ar fi: durată, complexitate, grad de customizare, număr de participanți și gradul de specializare a trainerului.
Fiecare program este personalizat, dar în același timp flexibil pentru a răspunde rapid și punctual nevoilor specifice din companii, de la training one-to-one la programe tip Academy.
Abordarea de lucru pe care o recomandăm include câteva etape de analiză a nevoilor și calibrare de soluții, cu etape opționale care pot include evaluarea competențelor de marketing ale echipei, dezvoltarea de proiecte interne cu facilitatori dedicați și până la programe cu continuitate care includ certificare internațională sau pregătire continuă.
Număr recomandat de participanți
8- 15
TRAINER
Paul Hitchens
Nivel curs
Începător – Intermediar
Cursuri complementare
Ce spun companiile?
HERBALIFE
Echipa Herbalife își dorea un pachet de training integrat pentru creșterea performaței în dezvoltarea și implementarea programelor de marketing, cu aprofundarea celor mai noi concepte si trenduri de marketing. În afară de dezvoltarea abilităților individuale, scopul training-ului a fost și acela de a alinia echipa în vederea implementării activităților prioritare de marketing integrat identificate astfel.