MASTERCLASS INTERACTIV MARKETING DIGITAL

Cum generați rezultate de business cu planuri integrate de marketing digital?

Cum vă ajută?

Cum aliniem tacticile într-o strategie eficace într-o lume digitală afectată de criză? Cum clarificăm şi simplificăm paşii de urmat? Cum aducem simplitate în complexitatea deciziilor de marketing?

Cursul intensiv “Marketing Strategy & Tactics in a Digital World” sprijină organizaţiile să rămână competitive în această perioadă dificilă şi să dezvolte strategii optime, integrând canalele digitale și nondigitale.

Veţi învăţa cum să creşteţi rezultatele de marketing pe termen scurt cu tehnici consacrate, dar şi să dezvoltaţi o perspectivă strategică, construind avantaje competitive pe termen lung.

Cui se adresează?

Cursul se adresează în egală măsură oamenilor de marketing experimentaţi, dar care au nevoie să integreze cu rezultate în strategii şi canalele digitale, dar şi managerilor responsabili de decizii strategice, care au nevoie să-şi valorifice atuurile şi să se adapteze rapid la schimbările din mediul extern.

Structură curs

Patru sesiuni interactive online, de tip webinar, de 3 ore fiecare, de la 9.30 am -12.30 pm

Varianta online va fi o experienţă interactivă, cu multe exerciţii aplicate şi interacţiune între trainer, autorul PR Smith şi participanţi.

Cât costă?

450 Euro + TVA pentru membrii CIM și absolvenții de cursuri IM

550 Euro + TVA

Un curs eveniment cu autorul SOSTAC®

LOCURI LIMITATE: Maximum 10 participanți

BONUS

Fiecare participant va primi un exemplar al cărţii lui PR Smith’s SOSTAC® Guide to your Perfect Digital Marketing Plan.

Practician în marketing, speaker, scriitor și consultant, PR Smith este autorul modelului de marketing SOSTAC®, care a fost votat în topul celor mai performante modele de business de către Chartered Institute of Marketing (CIM). SOSTAC® este folosit acum în întreaga lume ca un model de planificare de marketing ușor de aplicat şi ca instrument de training, alături de Institutul de Marketing pentru companiile din România.

PR Smith este autorul a numeroase cărți de planificare strategică, comunicare și digital marketing și este speaker TedX. Pe lângă SOSTAC®, specializările sale includ: strategie de marketing digital, planificare digitală, managementul schimbării, automatizare în marketing și creativitate în business și marketing.

Detalii și modalități de plată. Plata se va face prin transfer bancar în contul RO51RZBR0000060013127649, deschis la Raiffeisen Bank, București, sucursala Cotroceni, Bd, Vasile Milea 4 pe numele companiei More Marketing Solutions.

Vă rugăm să precizați dacă plătitorul sunteți dumneavoastră, ca persoană fizică, sau organizația la care lucrați și să furnizați toate datele necesare: nume, adresă, CUI sau CNP.

Când este următorul curs?

1 & 2 octombrie, 8 & 9 octombrie 2020, 9:30-12:30

TRAINER

Paul Smith

PR Smith

Nivel curs

Intermediar

Cursuri complementare

Contactați-ne pentru detalii și înscriere!

Programați o discuție sau o întâlnire pentru a afla dacă va calificați pentru acest curs sau care este cel mai potrivit program de training certificat pentru dumeavoastră!

APLICĂ ACUM

Ce spun cursanţii?

Laura Mihaila

A fost o experiență grozavă! Cred că în vremea lui Tik Tok și a attention span-ului de câteva secunde să stai așezat și să iei lucrurile metodic și riguros aduce o valoare adăugată infinit mai mare decât multiplele sprinturi agile (dar foarte superficiale pentru o înțelegere strategică) la modă azi în toate domeniile. Planificarea și înțelegerea obiectivelor în marketing au prevalat tot timpul pentru că și-au dovedit eficacitatea de fiecare dată. Paul a venit cu calmul și metoda de școală britanică care creează inițial o furtună a ideilor peste care, la sfârșitul săptămânii se așează convigerea în direcția strategică și a participării comune în atingerea obiectivelor.

Laura Mihăilă Andrei, Head of Marketing, BCR
VEZI MAI MULTE