MASTERCLASS INTERACTIV MARKETING DIGITAL
Un curs-eveniment susținut de PR Smith, autorul SOSTAC®
Cum generați rezultate de business cu planuri integrate de marketing digital?
Cum vă ajută metoda SOSTAC®?
Cum aliniem tacticile într-o strategie eficace într-o lume digitală afectată de criză? Cum clarificăm şi simplificăm paşii de urmat? Cum aducem simplitate în complexitatea deciziilor de marketing?
Cursul intensiv “Strategy & Tactics in a Digital World – with AI Influence” sprijină organizaţiile să rămână competitive în această perioadă dificilă şi să dezvolte strategii optime, integrând canalele digitale și nondigitale.
- Învățați rapid o metodă de planificare de marketing recunoscută și ușor de aplicat, pentru planurile strategice şi tactice;
- Interacționați direct cu unul dintre cei mai renumiți practicieni de marketing din lume;
- Vă consolidați noțiunile despre analiza de marketing, obiective, strategie, tactici și plan de acțiune pentru a le putea aplica în cadrul companiei sau în lucrul cu clienții;
- Învățați cum să creşteţi rezultatele de marketing pe termen scurt cu tehnici consacrate, dar şi să dezvoltaţi o perspectivă strategică, construind avantaje competitive pe termen lung;
- Creșteți valoarea, impactul și consistența prezentărilor pe care le susțineți în fața colegilor și a board-ului;
- Contribuiți la creșterea sănătoasă a organizației, generați rezultate de business, cu un plan integrat de marketing digital;
- Interacționați direct cu unul dintre cei mai renumiți practicieni de marketing din lume;
- Investiți în propria educație profesională și vă diferențiați ca profesioniști.
Cui se adresează?
Cursul se adresează în egală măsură oamenilor de marketing experimentaţi, dar care au nevoie să integreze cu rezultate în strategii şi canalele digitale, dar şi managerilor responsabili de decizii strategice, care au nevoie să-şi valorifice atuurile şi să se adapteze rapid la schimbările din mediul extern.
Structură și obiective de training
Patru sesiuni interactive online, de tip webinar, de 3 ore fiecare, de la 9.00 am -12.00 pm, în zilele de 3,4 și 10-11 octombrie 2024.
Varianta online va fi o experienţă interactivă, cu multe exerciţii aplicate şi interacţiune între trainer, autorul PR Smith şi participanţi.
La sfârșitul celor patru sesiuni interactive, participanții vor putea:
- Să dezvolte un plan de marketing digital integrat;
- Să-și reanalizeze piața, clienții și competiția în contextul noilor canale și tehnologi digitale;
- Să-și clarifice și să-și recalibreze obiectivele;
- Să-și regândească strategia, integrând canalele digitale și instrumente AI;
- Să valorifice și să integreze canale și tehnici digitale;
- Să coordoneze și să asigure execuția tacticilor, evitând greșelile clasice;
- Să definească și să folosească indicatori de performanță relevanți.
Instrumente și elemente ilustrate cu exemple:
- Digital Marketing Toolset (pros & cons);
- 20 de elemente esențiale care generează credibilitate și încredere;
- 10 instrumente tactice pentru a atrage mai mulți vizitatori și clienți (cu avantaje și limite);
- 10 tipuri de acțiuni pentru creșterea ratei de conversie (de la vizitatori la clienți);
- 5 tipuri de acțiuni pentru creșterea ratei de conversie (de la tranzacții la valoare de viață).
Cât costă?
550 Euro + TVA
450 Euro alumni CIM şi absolvenți cursuri la Institutul de Marketing
Un curs eveniment cu autorul SOSTAC®
BONUS
Fiecare participant va primi un exemplar al cărţii lui PR Smith’s SOSTAC® Guide to your Perfect Digital Marketing Plan.
Unde?
Online, pe platforma Zoom.
Cine este PR Smith?
Renumit practician în marketing, speaker, scriitor și consultant, PR Smith este autorul celebrului model de marketing SOSTAC®, Situation, Objectives, Strategy, Tactics, Actions, Control, votat în topul celor mai performante modele de business de către Chartered Institute of Marketing (CIM). Metoda SOSTAC® este folosită acum în întreaga lume ca un model de planificare de marketing ușor de aplicat şi ca instrument de training, alături de Institutul de Marketing pentru companiile din România.
PR Smith este autorul a numeroase cărți de planificare strategică, comunicare și digital marketing și este speaker TedX. Pe lângă SOSTAC®, specializările sale includ: strategie de marketing digital, planificare digitală, managementul schimbării, automatizare în marketing și creativitate în business și marketing.
Detalii și modalități de plată. Plata se va face prin transfer bancar în contul RO51RZBR0000060013127649, deschis la Raiffeisen Bank, București, sucursala Cotroceni, Bd, Vasile Milea 4 pe numele companiei More Marketing Solutions.
Vă rugăm să precizați dacă plătitorul sunteți dumneavoastră, ca persoană fizică, sau organizația la care lucrați și să furnizați toate datele necesare: nume, adresă, CUI sau CNP.
Când este următorul curs?
3 , 4 , 10 și 11 octombrie 2024, 9:00-12:00
TRAINER
Nivel curs
Intermediar
Cursuri complementare
Ce spun cursanţii?
”A fost o experiență grozavă! Cred că în vremea lui Tik Tok și a attention span-ului de câteva secunde să stai așezat și să iei lucrurile metodic și riguros aduce o valoare adăugată infinit mai mare decât multiplele sprinturi agile (dar foarte superficiale pentru o înțelegere strategică) la modă azi în toate domeniile. Planificarea și înțelegerea obiectivelor în marketing au prevalat tot timpul pentru că și-au dovedit eficacitatea de fiecare dată. Paul a venit cu calmul și metoda de școală britanică care creează inițial o furtună a ideilor peste care, la sfârșitul săptămânii se așează convigerea în direcția strategică și a participării comune în atingerea obiectivelor.„
Ce spun profesioniștii experimentați care au urmat cursurile lui PR Smith?
“Learning evaluation scores were some of the highest I’ve seen, and the verbatim comments were always glowing.” Rob Lindsay, RBS, Reward Programme Lead
“Paul is leading cutting edge thinking, not just in the world of digital marketing but digital transformation across the C-suite. A captive speaker from whom I’ve learnt much.” Michael Rogers, Facebook Analytics
“Highly acclaimed planning system – even for experienced digital marketers.” David Green, former Head of Digital Marketing, KPMG
“Although most businesses are now doing digital marketing, nearly half don’t have a plan – that’s shocking! SOSTAC® gives you an awesomely simple framework to put that right.” David Chaffey, CEO Smart Insights
“The workshop on SOSTAC® was the single best workshop or seminar I’ve ever attended” Kevin Browning, Senior Global Brand Manager, Linkedin