Training practic SEO

Învață de la un profesionist ce nu poți învăța singur!

Cum vă ajută?

Dacă intenționezi să îți creezi un website sau ai deja unul, cel mai probabil ai auzit de SEO. Dar dacă ești novice într-ale promovării pe Internet, nu o să înțelegi niciodată de ce site-ul tău, oricât de bine pus la punct ar fi, nu este vizitat, iar mii de alte site-uri, poate inferioare din punct de vedere calitativ sau informațional, au vizibilitatea pe care atât de mult ți-o dorești. Nu e suficient să ai un site dacă nu știi să îl faci să devină vizibil. La asta e bun SEO, te face vizibil și, odată vizibil, accesat.

În esență, SEO sau optimizarea pentru motoarele de căutare este practica de a atrage pe site trafic din căutarea organică. Iar mai mult trafic presupune, evident, mai multe conversii. Cuvântul-cheie aici este organic, ceea ce înseamnă că nu plătești pentru o poziție de top prin campaniile PPC.

În acest curs vei afla exact ce este, de ce ai nevoie de SEO și cum să îl monetizezi. Vom vorbi despre cum a evoluat de-a lungul timpului, despre ce tip de strategie ți se potrivește în funcție de complexitatea și resursele businessului tău, despre greșeli de evitat și cum se stabilesc indicatorii de performanță ai unei campanii SEO.

  • Vă însușiți cunoștințele de bază pentru a putea începe și planifica proiecte de marketing, un set de instrumente operaționale și resurse pe care să le puteți adapta și utiliza în activitatea practică din organizațiile în care lucrați;
  • Primiți un suport de curs concentrat, în format electronic cu informații de bază structurate pe tema marketingului digital;
  • Aveți acces la exemple și studii de caz.

Cui se adresează?

Cursul se adresează specialiștilor și managerilor de marketing online, content writer-ilor, dar și celor pasionați de SEO și marketing digital. Este un curs util atât pentru antreprenori, cât și pentru companiile care lucrează cu agenții de marketing online și au nevoie să își eficientizeze relațiile cu acestea.

Structură curs

  1. Analiza interesului de căutare și identificarea oportunităților de atragere a traficului organic
  2. SEO on-page. Optimizarea și indexarea corectă în motoarele de căutare
  3. SEO off-page. Strategii de link building
  4. Raportare. SEO = INDEXARE – POZITIONARE – VIZIBILITATE – TRAFIC – CONVERSII

Investiție

Investiția în curs depinde de o serie de factori cum ar fi: durată,  complexitate, grad de customizare, număr de participanți și gradul de specializare a trainerului.

Fiecare program este personalizat, dar în același timp flexibil pentru a răspunde rapid și punctual nevoilor specifice din companii, de la training one-to-one la programe tip Academy.

Abordarea de lucru pe care o recomandăm include câteva etape de analiză a nevoilor și calibrare de soluții, cu etape opționale care pot include evaluarea competențelor de marketing ale echipei, dezvoltarea de proiecte interne cu facilitatori dedicați și pană la programe cu continuitate care includ certificare internațională sau pregătire continuă.

Haideţi să discutăm care ar fi cea mai potrivită soluţie de training!

Progamaţi o discuţie de consiliere!

Număr recomandat de participanți

8- 15

TRAINER

Bogdan Dumitrache

Bogdan Dumitrache

Nivel curs

Începător

Cursuri complementare

Contactați-ne pentru detalii!

Haideți să finalizăm împreună o soluție de training de marketing adaptată nevoilor organizației dumneavoastră.

SCRIEȚI-NE!

Ce spun companiile?

HERBALIFE

Echipa Herbalife își dorea un pachet de training integrat pentru creșterea performaței în dezvoltarea și implementarea programelor de marketing, cu aprofundarea celor mai noi concepte si trenduri de marketing. În afară de dezvoltarea abilităților individuale, scopul training-ului a fost și acela de a alinia echipa în vederea implementării activităților prioritare de marketing integrat identificate astfel.