Studio Moderna caută un Senior Brand Manager, cu minimum 5 ani experiență în Brand Management/Project Management/Category Management.
Studio Moderna este cea mai importantă platformă omni-channel de comerț electronic din Europa Centrală și de Est, cu o rețea integrată care ajunge la peste 300 de milioane de consumatori din 20 de țări, cu sediul în Slovenia și peste 6000 de angajați pe întreg globul și 310+ în Europa de Est. Marcile sale renumite și de încredere sunt prezente în întreaga lume: Dormeo, Delimano, Walkmaxx, Top Shop, LiveActive, Wellneo, Rovus, Kosmodisk.
Cerințe
- Minimum 5 ani experiență de Brand Management/Project Management/Category Management;
- Experiență în lucrul cu portofolii complexe de produse;
- Abilitate de a lucra cu cifrele, cunoștințe bune de aritmetică și Excel;
- Gândire logică și analitică;
- Fire creativă, capabilă să abstractizeze și să creeze concepte de campanii, sloganuri, mesaje originale și de impact;
- Foarte bune abilități de organizare și planificare, abilități de coordonare și implementare a mai multor proiecte simultan;
- Foarte bune cunoștințe de limba română, abilitatea de a redacta texte/articole/scripturi pe diverse teme;
- Foarte bune abilități de comunicare, persuasiune și negociere;
- Ideal, experiență în coordonarea campaniilor de marketing pe mai multe canale de vânzare;
- Cunoașterea limbii engleze la nivel avansat;
- Spirit de echipă combinat cu simț antreprenorial și asertivitate.
Responsabilități
- Elaborarea strategiei locale a brandului și conceperea planului anual de marketing (inclusiv conceptele creative ale campaniilor, mesaje etc);
- Elaborarea bugetelor de campanii și coordonarea implementării acestora pe toate canalele de vânzare ale companiei;
- Maximizarea performanței brandului (vânzări si profitabilitate) prin îndeplinirea obiectivelor cantitative și calitative;
- Realizarea spoturilor publicitare – selecție testimoniale, realizare plan de filmare, supervizare filmare, stabilirea structurii spotului, asistență montaj;
- Gestionarea și eficientizarea portofoliului de produse, stabilrea politicii de preț;
- Pregătire de prezentări și oferte – interne și externe;
- Prezentări de produse noi (descrierea produsului, prezentarea avantajelor, tehnici de vânzare);
- Design machete publicitare, campanii de mailing și materiale POS (postere, flyere, cupoane și alte tipuri de materiale);
- Analize și estimări de vânzări, implicare in diferite situații referitoare la stocuri.
Pentru a aplica la acest job, vă rugăm să trimiteți CV-ul la info@institutuldemarketing.ro, cu mențiunea “Studio Moderna” până pe data de 21 iunie 2019.
Comenteaza