“Ne bazăm pe marketing în tot ceea ce facem, de la achiziția de clienți noi și deblocarea potențialului unor segmente de piață care încă nu folosesc site-uri de anunțuri, respectiv creșterea engagement-ului și loializarea bazei de date de clienți pe segmentele pe care activăm (auto, imobiliare, jobs, bunuri, servicii), până la programe de educare pentru diferite segmente de clienți sau proiecte tactice de generare de lead-uri pentru echipele de vânzări.”, spunea directorul companiei OLX Cristina Gheorghițoiu într-un interviu recent. Compania își menține leadership-ul și prin managementul experienței clienților și este, alături de companiile de telefonie printre pionierii din România care face progrese semnificative în domeniu, cu investiții în tehnologie și automatizare. A creat o echipă de customer experience condusă de Aida Ionescu, unul dintre primii absolvenți de training certificat de profil din România.
Cum și de ce ai ales să te dezvolți în domeniul managementului experienței clienților? Cu ce experiență de marketing ai intrat în acest domeniu?
De la primul job am rezonat cu perspectiva clientului și am făcut o misiune din a infuza fiecare decizie cu vocea acestuia. Acum, după peste 10 ani de experiență profesională, îmi folosesc toată energia și experiența pentru a crea echipe mature din punct de vedere al abordării experienței clientului. Anii de marketing mă ajută enorm în demersurile curente. În calitate de director de marketing am avut ocazia de a gestiona tot spectrul de activități: campanii digitale, campanii offline, conținut, comunicare și relații publice, user research, precum și managementul unei varietăți mari de stakeholderi interni și externi. Toate m-au ajutat să construiesc și să consolidez competențe extrem de valoroase pentru un rol în management-ul experienței clienților.
Ce înseamnă customer experience la OLX?
La OLX am reușit să construim o mentalitate customer centric și împărtășim ca echipă crezul că trebuie să respectăm părerea clienților noștri și timpul lor. Rolul nostru este de a ne asculta clienții, a le înțelege percepțiile și motivațiile mereu în schimbare. Credem că numai prin puterea lucrului în echipă putem să le oferim servicii și produse excelente, în moduri simple și prietenoase.
Citiți tot interviul pe marketingfocus.ro.
Comenteaza