Resurse

Acasa/Resurse/

Cum se realizează un program de Customer Experience

2020-01-30T12:25:29+02:00ianuarie 30th, 2020|

Scopul Customer Experience este acela de a asigura satisfacția clienților. Trecerea de la marketingul tranzacțional (concentrat pe atragerea clienților noi și încheierea unei vânzări) la marketingul relațional (atragerea de clienți noi și loializarea tuturor clienților utilizând instrumente de marketing și [...]

Cum se construiește o campanie eficientă de marketing? Trainerul lunii, Geanina Ghiculescu ne oferă detalii și exemple!

2020-01-26T17:24:33+02:00ianuarie 26th, 2020|

Un training de marketing intensiv conține instrumente utile, noțiuni explicate cu exemple, dinamică de grup, exerciții și studii de caz. Iar la cursul susținut de Geanina Ghiculescu (Head of Retail Marketing, METRO Cash & Carry și trainer Institutul de Marketing), [...]

Rețeta de marketing și customer experience OLX: Disciplină, perseverență și curiozitate

2020-01-21T14:26:00+02:00ianuarie 21st, 2020|

“Ne bazăm pe marketing în tot ceea ce facem, de la achiziția de clienți noi și deblocarea potențialului unor segmente de piață care încă nu folosesc site-uri de anunțuri, respectiv creșterea engagement-ului și loializarea bazei de date de clienți pe segmentele pe care activăm (auto, imobiliare, jobs, bunuri, servicii), până la programe de [...]