Raluca Tanase este Senior Web Analytics Expert la Netcentric si unul dintre primii absolventi ai programului de training si certificare internationala in marketing al Chartered Institute of Marketing (CIM) in Customer Experience.
Dupa experienta ca si content publisher si specialist in optimizarea ratelor de conversie (conversion rate optimization, CRO) si un masterat in marketing la ASE, Raluca a decis sa-si duca studiile la nivelul urmator si sa le completeze cu un program de certificare profesionala intr-una dintre cele mai noi si mai putin exploate inca arii ale marketingului, cu un mare potential de dezvoltare in viitorul apropiat: managementul experientei clientilor. Am provocat-o pe Raluca sa ne povesteasca cate ceva din experienta ei in acest program de studiu.
Cat de importanta este experienta oferita utilizatorilor in ceea ce faci acum? Pentru orice om de marketing sau de produs experienta oferita utilizatorilor, clientilor, prospectilor etc. ar trebui sa se afle pe lista de prioritati. Intr-adevar, a inceput sa se vorbeasca mult pe subiect, indiferent de natura business-ului si componentele lui. Insa mi se pare ca popularitatea subiectului a crescut pe baza unor probleme, a unor medii sau fluxuri care nu au fost puse cap la cap si au devenit puncte de frictiune. Cursul si lucrarea pentru certificare m-au determinat sa fiu si mai atenta la astfel de probleme – sa le previn sau sa le identific mai repede si sa le inteleg (si mai bine) din perspecitva audientei vizate.
Cititi interviul complet pe Marketing Focus.
Comenteaza