Cum și în cât timp te formezi ca om de PR și comunicare? Ce înseamnă corporate affairs și cum depășești provocările din domeniul competitive al retailului? Într-un moment în care Carrefour preia magazinele Cora într-un amplu process de rebranding, am realizat o ediție specială a podcastului “Marketing Talks” cu un specialist cu peste 20 de ani de experiență în comunicare, Camelia Popescu.
Camelia lucrează cu loialitate și consecvență pentru un brand care s-a remarcat cu o lansare spectaculoasă și a reușit să rămână tot timpul într-un pionierat și în zona atât de competitivă a digitalului Cora, intrat acum într-un proces de rebranding, alături de Carrefour. Un jucător care marcat, de-a lungul evoluției sale campanii cu rezultate, initiative curajoase de transformare digitală și cu vânzări omnichannel. Camelia este unul dintre primii specialiști din România care s-au pregătit și s-au certificat în comunicare de criză, la trainingul avansat acreditat internațional de CIPR. Din 2012, Institutul de Marketing și-a îmbogățit portofoliul și cu programe de training în comunicare și relații publice, alături de partenerii săi din Marea Britanie.
Repere din discuție
00:02:44 – 00:06:07 Ce face un manager de PR și corporate affairs și cum te formezi ca om de comunicare?
00:06:08 – 00:09:36 Provocările omului de PR în situatii de criză
00:09:37 – 00:14:04 Importanța cursurilor de comunicare în situații de criză și cum te menții mereu informat
00:14:05 – 00:20:33 Comunicare internă. Cum te asiguri că mesajul este unitar, clar și toți angajații sunt informați?
00:20:34 – 00:25:19 Camelia Campanii interne și platforme digitale pentru incluziunea colegilor.
00:25:20 – 00:27:17 Retenție, loializare și intraprenoriat.
Citiți interviul complet pe Marketing Focus.
Comenteaza