Unicul curs acreditat internațional

Planificaţi campanii integrate cu rezultate!

Cum vă ajută?

Cursul acreditat Planificarea campaniilor integrate oferă cunoștințele și abilitățile necesare pentru a planifica și implementa campanii de succes, care livrează rezultate reale pentru organizație. Veți învăța procesul de planificare a unei campanii, inclusiv cum să analizați și să auditați performanța actuală a organizației. De asemenea, veți învăța cum să stabiliți obiective, să implementați o campanie și apoi să măsurați și să evaluați rezultatele acesteia.

Programul de training asigură participanților o mulțime de instrumente și resurse, îi ajută să identifice și să execute tactici de campanie, îi învață cum să aleagă sau să colaboreze cu agențiile și furnizorii de specialitate și să gestioneze relațiile cu aceștia, dar și resurse tehnice și creative, precum și bugete de comunicare. 

Cui se adresează?

Cursul acreditat Planificarea campaniilor integrate se adresează profesioniștilor fără pregătire în marketing, dar cu experiență în domenii colaterale: vânzări, finanțe, relații clienți, care doresc să crească profesional acumulând instrumente și expertiză de specialitate.

Absolvenții cursurilor certificate vin în special din industrii cum ar fi: servicii financiare, imobiliare, construcții, FMCG, sănătate

Profilul cursanților: asistenți, responsabili sau coordonatori de marketing și comunicare, persoane fără o pregătire academică în marketing, dar dornici să facă o carieră în domeniu, responsabili marketing, manageri de marketing în întreprinderi mici și mijlocii, fără o pregătire de profil, specialiști în comunicare și relații publice care doresc să își extindă specializarea.

Programul de training certificat Planificarea campaniilor integrate este un modul de bază care face parte din programele Certificatul Profesional în Marketing. Cursul se poate urma și ca modul independent, la finalul căruia se obţine un Award recunoscut de Chartered Institute of Marketing (CIM). 

LEAD TUTOR

Alicia Allen

Alicia Allen

oxford college of marketing logo

Cât durează?

4-6 luni/150 ore

Cursuri complementare

Cursul este structurat în trei mari arii, cu obiective specifice. După finalizarea cursului, participanții vor învăța:

Campaniile

Înțeleagă procesul de planificare a unei campanii;
Cum să realizeze un audit intern și extern legat de planificarea unei campanii.

Planificarea campaniilor

Să dezvolte planul unei campanii de succes;
Să coordoneze și să implementeze un plan de campanie.

Succesul campaniilor

Să înțeleagă principiile de monitorizare a unei campanii de marketing;
Să realizeze o evaluare post campanie.

 

Aprofundare suport teoretic, 6 săptămâni

Sesiunea 1: Campanii de comunicare în practică

Sesiunea 2: Audienţe de campanie

Sesiunea 3: Conţinut pentru campanii

Sesiunea 4: Planificarea campaniilor în practică

Sesiunea 5: Mixul de comunicare. Evaluare şi măsurare de campanii

Sesiunea 6: Recapitulare

Cu ce instrumente se lucrează?

  • Realizarea de briefuri de creație, campanii, media;

  • Audit-uri de comunicare de marketing;

  • Instrumente de evaluare a campaniilor;

  • Modelul Brand Onion al Interbrand;

  • Modelul DAGMAR de planificare și măsurare a rezultatelor în publicitate.

Programul de training sprijină participanţii să se perfecționeze în planificarea, coordonarea și evaluarea campaniilor de marketing și comunicare. 

Principalele beneficii sunt: 

  • Cele mai noi și relevante noțiuni teoretice și instrumente practice de gândire și acțiune aplicate pentru managementul experienței clienților;

  • Un proces de studiu structurat, cu termene clare și o lucrare practică, aplicată în compania în care lucrează cursanții sau o organizație la alegere;

  • Perfecționare și recunoaștere internațională într-o comunitate profesională activă!

CUM SE STUDIAZĂ?

DATE CHEIE

2025

Virtual Afternoons: 4 sesiuni online interactive + o sesiune de assignment și una de Q&A, câte una pe săptămână, începând din 20 ianuarie 2025, orele 16:30-18:30, ora României;

Virtual Evenings: 4 sesiuni online interactive + o sesiune de assignment și una de Q&A, câte una pe săptămână, începând din 20 ianuarie 2025, orele 20:30-22:30, ora României;

Cerințe de admitere

Admiterea la acest nivel este condiționată de îndeplinirea unor criterii specifice legate de pregătirea academică, experiența profesională și nivelul de limba engleză. Vezi condițiile de admitere.

INVESTIȚIE

348£ + TVA, taxa de curs/modul pentru varianta distance learning, adică studiul prin platforma de e-learning Oxford College of Marketing.

510£ + TVA taxa de curs/modul pentru varianta virtual learning, adică studiul prin platforma de e-learning Oxford College of Marketing, combinat cu o serie de webinare intensive cu trainer din UK.

La taxa de curs se adaugă taxa de membru CIM, în valoare de 65£ + TVA, valabilă un an de zile și taxa de evaluare de 130£ + TVA. Taxele de curs se vor plăti doar când cursanții aleg să susțină examenul.

Etape cheie

Alături de partenerii de la Oxford College of Marketing am dezvoltat un model de training de marketing unic, cu suport online, individual şi cursuri deschise, care asigură studiu teoretic sistematic, aplicare practică şi un procent de 90% de cursanţi care finalizează cursurile, spre deosebire de alte cursuri de marketing sau certificare.

Descarcă broșura

Institutul de Marketing

Securitate şi confidenţialitate

Dorim să vă trimitem doar mesaje relevante. Alegeţi ce informaţii doriţi să primiţi de la noi:

Completând acest formular sunteţi de acord cu folosirea datelor pe care ni le furnizaţi pentru a primi răspuns. Vă asigurăm că nu vom utiliza aceste date în alt scop şi că apelăm la toate mijloacele posibile pentru a le trata cu grijă şi responsabilitate şi că nu le vom păstra mai mult decât ne solicitaţi.


Be the best professional version of yourself!

Start a training at international standards!

Schedule a counseling session

Ce spun cursanţii?

Absolvent Institutul de Marketing Veronica Bogdacenco

„Cursul a reprezentat un moment definitoriu în viața mea profesională: primul pas către o certificare internațională de renume și obținerea unui job în străinătate. De asemenea, mi-a schimbat perspectiva asupra marketingului. ”

Veronica Bogdacenco, Conversion Rate Optimization Manager, Buzz Bingo
VEZI MAI MULTE