Unicul curs acreditat internațional

Învăță să planifici campanii cu rezultate!

Cum vă ajută?

Cursul acreditat Planificarea campaniilor oferă cunoștințele și abilitățile necesare pentru a planifica și implementa campanii de success, care livrează rezultate reale pentru organizație. Veți învăța procesul de planificare a unei campanii, inclusiv cum să analizați și să auditați performanța actuală a organizației. De asemenea, veți învăța cum să stabiliți obiective, să implementați o campanie și apoi să măsurați și să evaluați rezultatele acesteia.

Programul de training asigură participanților o mulțime de instrumente și resurse, îi ajută să identifice și să execute tactici de campanie, îi învață cum să aleagă sau să colaboreze cu agențiile și furnizorii de specialitate și să gestioneze relațiile cu aceștia, dar și resurse tehnice și creative, precum și bugete de comunicare. 

Cui se adresează?

Cursul acreditat Planificarea campaniilor se adresează profesioniștilor fără pregătire în marketing, dar cu experiență în domenii colaterale: vânzări, finanțe, relații clienți, care doresc să crească profesional acumulând instrumente și expertiză de specialitate.

Absolvenții cursurilor certificate vin în special din industrii cum ar fi: servicii financiare, imobiliare, construcții, FMCG, sănătate

Profilul cursanților: asistenți, responsabili sau coordonatori de marketing și comunicare, persoane fără o pregătire academică în marketing, dar dornici să facă o carieră în domeniu, responsabili marketing, manageri de marketing în întreprinderi mici și mijlocii, fără o pregătire de profil, specialiști în comunicare și relații publice care doresc să își extindă specializarea.

Programul de training certificat Planificarea campaniilor este un modul de bază care face parte din programele Certificatul Profesional în Marketing sau Certificatul Profesional în Marketing Digital. Cursul se poate urma și ca modul independent, la finalul căruia se obţine un Award recunoscut de Chartered Institute of Marketing (CIM). 

Aflați toate detaliile despre certificările de marketing!

Cursul este structurat în trei mari arii, cu obiective specifice. După finalizarea cursului, participanții vor învăța:

Campaniile

Înțeleagă procesul de planificare a unei campanii;
Cum să realizeze un audit intern și extern legat de planificarea unei campanii.

Planificarea campaniilor

Să dezvolte planul unei campanii de succes;
Să coordoneze și să implementeze un plan de campanie.

Succesul campaniilor

Să înțeleagă principiile de monitorizare a unei campanii de marketing;
Să realizeze o evaluare post campanie.

 

Descărcați programa completă aici!

Aprofundare suport teoretic, 8 – 12 săptămâni

Sesiunea 1 – Elemente de planificare a campaniilor de comunicare

Sesiunea 2 – Managementul resurselor de marketing

Sesiunea 3 – Crearea de propuneri de valoare. Campanii integrate eficiente

Sesiunea 4 – Elemente de produs și brand management

Sesiunea 5 – Mixul de comunicare de marketing

Sesiunea 6 – Managementul campaniilor integrate de marketing

Sesiunea 7 – Instrumente și modele de comunicare integrată

Sesiunea 8 – Planificare în comunicarea de marketing.

Cu ce instrumente se lucrează?

  • Realizarea de briefuri de creație, campanii, media;

  • Audit-uri de comunicare de marketing;

  • Instrumente de evaluare a campaniilor;

  • Modelul Brand Onion al Interbrand;

  • Modelul DAGMAR de planificare și măsurare a rezultatelor în publicitate.

Programul de training sprijină participanţii să se perfecționeze în planificarea, coordonarea și evaluarea campaniilor de marketing și comunicare. 

Principalele beneficii sunt: 

  • Cele mai noi și relevante noțiuni teoretice și instrumente practice de gândire și acțiune aplicate pentru managementul experienței clienților;

  • Un proces de studiu structurat, cu termene clare și o lucrare practică, aplicată în compania în care lucrează cursanții sau o organizație la alegere;

  • Perfecționare și recunoaștere internațională într-o comunitate profesională activă!

CUM SE STUDIAZĂ?

DATE CHEIE

Weekend intensiv cu trainer din Marea Britanie: 26-27 septembrie 2020;
Workshop: 17 octombrie 2020

Sesiunea de evaluare din decembrie

Înscrieri:  20 martie – 20 iunie. Webinare săptămânale începând cu luna iunie. Predare lucrări către tutorii din Marea Britanie 16 noiembrie;

Sesiunea de evaluare din aprilie

Înscrieri:  20 iulie- 20 octombrie. Webinare săptămânale începând cu luna octombrie. Predare lucrări către tutorii din Marea Britanie 16 martie;

Sesiunea de evaluare din iulie

Înscrieri: 20 septembrie – 20 decembrie. Webinare săptămânale începând cu luna ianuarie. Predare lucrări către tutorii din Marea Britanie 16 iunie. 

Consultați orarul complet aici

Cerințe de admitere

Admiterea la acest nivel este condiționată de îndeplinirea unor criterii specifice legate de pregătirea academică, experiența profesională și nivelul de limba engleză. Vezi condițiile de admitere.

INVESTIȚIE

420£ + TVA, taxa de curs/modul pentru varianta distance learning, adică studiul prin platforma de e-learning Oxford College of Marketing.

645£ + TVA, taxa de curs/modul, varianta blended learning, adică studiul prin platforma de elearning combinat cu o serie de cursuri intensive la zi, care au loc la București.

1260£ + TVA, taxa de curs integral pentru varianta distance learning, adică studiul prin platforma de e-learning Oxford College of Marketing.

1935£ + TVA, taxa de curs integral pentru varianta de studiu blended learning, adică studiul prin platforma de e-learning combinat cu o serie de cursuri intensive la zi, care au loc la București.

La taxa de curs se adaugă taxa de membru CIM, în valoare de 65£ + TVA, valabilă un an de zile și taxa de evaluare de 185£ + TVA. Taxele de curs se vor plăti doar când cursanții aleg să susțină examenul.

Etape cheie

Alături de partenerii de la Oxford College of Marketing am dezvoltat un model de training de marketing unic, cu suport online, individual şi cursuri deschise, care asigură studiu teoretic sistematic, aplicare practică şi un procent de 90% de cursanţi care finalizează cursurile, spre deosebire de alte cursuri de marketing sau certificare.

CONTACTAȚI-NE PENTRU DETALII ȘI CONSILIERE

Programați o discuție sau o întâlnire pentru a afla dacă va calificați pentru acest curs sau care este cel mai potrivit program de training certificat pentru dumeavoastră!

Ce spun cursanţii?

Absolvent Institutul de Marketing Veronica Bogdacenco

„Cursul a reprezentat un moment definitoriu în viața mea profesională: primul pas către o certificare internațională de renume și obținerea unui job în străinătate. De asemenea, mi-a schimbat perspectiva asupra marketingului. ”

Veronica Bogdacenco, Conversion Rate Optimization Manager, Buzz Bingo