Unicul curs acreditat internațional
Planificaţi campanii integrate cu rezultate!
Cum vă ajută?
Cursul acreditat Planificarea campaniilor integrate oferă cunoștințele și abilitățile necesare pentru a planifica și implementa campanii de succes, care livrează rezultate reale pentru organizație. Veți învăța procesul de planificare a unei campanii, inclusiv cum să analizați și să auditați performanța actuală a organizației. De asemenea, veți învăța cum să stabiliți obiective, să implementați o campanie și apoi să măsurați și să evaluați rezultatele acesteia.
Programul de training asigură participanților o mulțime de instrumente și resurse, îi ajută să identifice și să execute tactici de campanie, îi învață cum să aleagă sau să colaboreze cu agențiile și furnizorii de specialitate și să gestioneze relațiile cu aceștia, dar și resurse tehnice și creative, precum și bugete de comunicare.
Cui se adresează?
Cursul acreditat Planificarea campaniilor integrate se adresează profesioniștilor fără pregătire în marketing, dar cu experiență în domenii colaterale: vânzări, finanțe, relații clienți, care doresc să crească profesional acumulând instrumente și expertiză de specialitate.
Absolvenții cursurilor certificate vin în special din industrii cum ar fi: servicii financiare, imobiliare, construcții, FMCG, sănătate
Profilul cursanților: asistenți, responsabili sau coordonatori de marketing și comunicare, persoane fără o pregătire academică în marketing, dar dornici să facă o carieră în domeniu, responsabili marketing, manageri de marketing în întreprinderi mici și mijlocii, fără o pregătire de profil, specialiști în comunicare și relații publice care doresc să își extindă specializarea.
Programul de training certificat Planificarea campaniilor integrate este un modul de bază care face parte din programele Certificatul Profesional în Marketing. Cursul se poate urma și ca modul independent, la finalul căruia se obţine un Award recunoscut de Chartered Institute of Marketing (CIM).
LEAD TUTOR
Alicia Allen
Cât durează?
4-6 luni/150 ore
Cursuri complementare
CUM SE STUDIAZĂ?
DATE CHEIE
2025
Virtual Afternoons: 4 sesiuni online interactive + o sesiune de assignment și una de Q&A, câte una pe săptămână, începând din 20 ianuarie 2025, orele 16:30-18:30, ora României;
Virtual Evenings: 4 sesiuni online interactive + o sesiune de assignment și una de Q&A, câte una pe săptămână, începând din 20 ianuarie 2025, orele 20:30-22:30, ora României;
Cerințe de admitere
Admiterea la acest nivel este condiționată de îndeplinirea unor criterii specifice legate de pregătirea academică, experiența profesională și nivelul de limba engleză. Vezi condițiile de admitere.
INVESTIȚIE
348£ + TVA, taxa de curs/modul pentru varianta distance learning, adică studiul prin platforma de e-learning Oxford College of Marketing.
510£ + TVA taxa de curs/modul pentru varianta virtual learning, adică studiul prin platforma de e-learning Oxford College of Marketing, combinat cu o serie de webinare intensive cu trainer din UK.
La taxa de curs se adaugă taxa de membru CIM, în valoare de 65£ + TVA, valabilă un an de zile și taxa de evaluare de 130£ + TVA. Taxele de curs se vor plăti doar când cursanții aleg să susțină examenul.
Etape cheie
Alături de partenerii de la Oxford College of Marketing am dezvoltat un model de training de marketing unic, cu suport online, individual şi cursuri deschise, care asigură studiu teoretic sistematic, aplicare practică şi un procent de 90% de cursanţi care finalizează cursurile, spre deosebire de alte cursuri de marketing sau certificare.