Cu peste 15 ani de experiență în marketing și comunicare, în egală măsura în mari agenții de publicitate și branduri globale, dar și în departamentul de marketing al uneia dintre cele mai mari bănci din România, Mari Miron studiază în prezent la Institutul de Marketing pentru a obține Diploma în Professional Marketing și titlul de Chartered Marketer, cea mai avansată distincție oferită de Chartered Institute of Marketing. Pregătirea continuă a devenit o satisfacție în sine și un mod de viață. 

De ce ai ales programul avansat Diploma în Marketing Profesional?

După aproape doi ani în care am ezitat între ideea de a alege Diploma de la Oxford College of Marketing sau un MBA de scurtă durata, am decis că valoarea resurselor și flexibilitatea programului mi se potrivesc mai bine pentru momentul de viață pe care îl trăiesc acum. Am început programul cu modulul de care eram cel mai aproape, Digital Strategy. Din nou, un punct în plus, pentru că poți alege modulul cu care ești cel mai confortabil în acel moment. La fel de important a fost și sprijinul comunității de marketing și numărul mare de absolvenți profesioniști din România ai acestui program.

Ce poți să spui despre experiența ta de studiu cuiva interesat să se perfecționeze în marketing?

A fost greu în primul rând să-mi stabilesc un mindset că “se poate” smile, mai ales după mulți ani de când am terminat cu studiul scolastic. Mi-a fost frică să nu pot să-mi împart viața de familie, copilul de doi ani, job-ul și studiul. Dar cumva, mi-am dat seama repede că se poate. Asta pentru că modelul general de lucru flexibil, resursele aproape nelimitate ale platformelor cursului și mai ales suportul tutorilor sunt un mod modern și continuu de studiu care nu înseamnă să renunți la viața ta. Și nu am renunțat nici la sală smile. E un mod dinamic de studiu care chiar poate deveni ulterior un mod de viață. Intri în această comunitate, ai o recunoaștere și rămâi mereu pe platformele de specialitate.

Citiți interviul complet pe marketingfocus.ro

Knowledge sharing is caring.