De ce poate fi deosebit de provocator și aducător de satisfacții să faci marketing în sectorul industrial? Și cum se deosebește marketingul B2B de cel B2C? Cum crești de la om de agenție la om de marketing cu perspectiva 360 de grade auspra clientului? Și cum crești și îți dezvolți o carieră în domeniul marketingului când ai o pregătire academică legată de științele mediului? Am stat de vorba cu Ana Maria Marinescu, Marketing Manager la Wilo, absolventă a programului avansat de training acreditat internațional  Professional Diploma in Marketing

Ce înseamnă  faci marketing la Wilo? Care este rolul marketingului în această industrie și care sunt principalele activități pe care le coordonezi?

Vizunea noastră de marketing se traduce prin “marketing drives sales”. Chiar dacă este o industrie pur tehnică, marketingul are un rol deosebit de important, iar nevoia de creativitate și inovație este cel putin la fel de mare  în celelalte industrii.  bucură  spun  marketing-ul ocupă un loc central în business-ul Wilo,  în permanență dezvoltăm strategii, campanii și  există o comunicare permanentă între centru și subsidiare, astfel încât tot ceea ce facem  ducă la atingerea obiectivelor de business.

La Wilo România ocup de coordonarea tuturor activităților de marketingîncepând de la dezvoltarea strategiei locale, implementare, execuție până la măsurarea rezultatelor. Vorbim atât de activități off-linecât și on-line, lucru care îmi permite  am o viziune completă asupra a tot ceea ce se întâmplă atât în companie, dar și în piață.

Cum va diferențiați și care este poziționarea companiei?

Într-o piață atât de dinamicăîn care numărul competitorilor crește văzând cu ochii, diferențierea este unul din factorii care asigură succesul companiei noastre. Wilo este un brand premium, nu doar un simplu furnizor de pompe și sisteme de pompare, ci un furnizor de soluții complete, aceasta însemnând o serie de servicii și produse adiționale (consultanțăînlocuire proactivă a pompelor, service, mentenanță, automatizare, instrumente de sprijin în proiectare și multe altele), servicii care vin în întâmpinarea tuturor nevoilor clienților noștri și pe care le putem personaliza în funcție de nevoile acestora.

Cum se susține promisiunea “Pioneering for You”?

“Pioneering for You” este promisiunea noastră față de clienții și partenerii noștri de a fi preocupați în permanență de oferirea de soluții practice și de a face față provocărilor de zi cu zi. Prin soluțiile și tehnologiile inovative pe care Wilo le oferăreușim  ducem viitorul în prezent și  oferim clienților noștri cele mai înalte standarde de calitate, eficiență energetică și durabilitate.

Citiți tot interviul pe marketingfocus.ro.