REALIZAȚI OFERTELE POTRIVITE CĂTRE AUDIENȚELE IMPORTANTE PENTRU CREȘTEREA REZULTATELOR DE BUSINESS!
Îmbunătățiți ratele de conversie cu ajutorul unui curs practic pentru creșterea numărului de clienți!
Cum vă ajută?
Cursul practic Online funnel marketing examinează toate elementele esențiale ale unei campanii eficiente care urmărește transformarea potențialului client în consumator fidel. Cele mai relevante exemple și studii de caz din domeniu servesc, alături de suportul de curs dedicat, la îmbunătățirea și testarea cunoștințelor tehnice de online marketing, pentru creșterea rezultatelor de business.
Cui se adresează?
Cursul Online funnel marketing se adresează specialiștilor de marketing, comunicare și vânzări activi în zona digitală, indiferent de mărimea sau domeniul companieiilor în care activează, precum și celor aflați la început de drum sau antreprenorilor.
Cu atenție pentru elementele de custumer journey, conversie și retenție care sunt mult mai utile decât canalizarea eforturilor pentru a ajunge la o audiență nouă și necunoscută, cursul urmărește o serie de pași care, utilizați corect într-o succesiune rapidă, transformă un utilizator dintr-o audiență latentă într-un consumator fidel,
Structură curs
Modulul 1. Ce este funnel marketing?
Termeni asociați conceptului de funnel marketing – read magnets, tripwires, free (plus shipping), lead magnets, core offer.
Importanța segmentării potențialilor clienți în audiențe reci, calzi și fierbinți cărora li se asociază și dedică emailuri, landing pages sau oferte speciale.
Introducerea conceptului de scară de valori și asocierea acestuia cu diferite platforme și dispozitive.
Modulul 2 – Atragerea de lead-uri
După atragerea de cititori sau audiență atentă (read magnet), atragerea de conversii (lead magnet) este stadiul crucial în care începe interacțiunea completă cu clientul potențial.
De la solicitarea adresei de email în schimbul unei oferte sau al unui produs, la cele mai eficiente exemple, cursul include sugestii pentru crearea celor mai potriviți lead magnets pentru afacerea sau organizația dumneavoastră.
Modulul 3 – Intro offer/ tripwire/ welcome mat
Conversia nu se întâmplă peste noapte. Exemple eficiente pentru tipurile de oferte în funcție de audiențe.
Transformarea potențialului client în cumpărător activ și fidel prin: intro offer – oferta introductivă atractivă, tripwire – oferta irezistibilă (reducerile substanțiale limitate cu scop de conversie), welcome mat – oferta de apreciere și diferențiere față de concurență.
Modulul 4 – Oferta unică
Oferta unică (one time offer) este unul din modurile de a atrage profit furnizând plus valoare pentru client. Modulul furnizează informații privind funcționarea ofertelor unice și exemple de bune practici.
Module 5 – Oferta principală
Oferta pe care doriți să o expuneți clienților (core offer) și creșterea ratei de conversie.
Exemple de oferte în acțiune.
Modulul 6 – Ad, email, landing page
Comunicarea eficientă a mesajelor pe platforme și dispozitive diferite.
Exemple relevante și ghid de bune practici pentru crearea de reclame, emailuri și landing pages atractive.
Module 7 – Studiul de caz
Analizarea comparativă a două studii de caz cu rată mare de conversie și a tuturor elementelor componente ale procesului.
Analizarea greșelilor pentru campanii ulterioare eficiente.
Exemple și sfaturi utile personalizate pentru afacerea sau organizația dumneavoastră.
Module 8 – Recapitulare și concluzii
Diferența dintre pași, oferte și strategii în funcție de specificul campaniilor.
Idei de conținut și formate.
Regulile de aur în online funnel marketing și exemple de bune practici în marketing de conținut și oferte.
Profitabilitatea în fiecare stadiu.
Investiție
Investiția în curs depinde de o serie de factori cum ar fi: durată, complexitate, grad de customizare, număr de participanți și gradul de specializare a trainerului.
Fiecare program este personalizat, dar în același timp flexibil pentru a răspunde rapid și punctual nevoilor specifice din companii, de la training one-to-one la programe tip Academy.
Abordarea de lucru pe care o recomandăm include câteva etape de analiză a nevoilor și calibrare de soluții, cu etape opționale care pot include evaluarea competențelor de marketing ale echipei, dezvoltarea de proiecte interne cu facilitatori dedicați și pană la programe cu continuitate care includ certificare internațională sau pregătire continuă.
Număr recomandat de participanți
8- 15
PARTENER DE TRAINING
DIGITERATI ACADEMY
Nivel curs
Începător -Intermediar
Cursuri complementare
Ce spun companiile?
HERBALIFE
Echipa Herbalife își dorea un pachet de training integrat pentru creșterea performaței în dezvoltarea și implementarea programelor de marketing, cu aprofundarea celor mai noi concepte si trenduri de marketing. În afară de dezvoltarea abilităților individuale, scopul training-ului a fost și acela de a alinia echipa în vederea implementării activităților prioritare de marketing integrat identificate astfel.