CREȘTEȚI EFICIENȚA CAMPANIILOR DIGITALE, CREȘTEȚI REZULTATELE DE BUSINESS.

Sprijiniți echipa de marketing, creșteți know-how-ul cu un curs de marketing digital aplicat!

Cum vă ajută?

Disrupția digitală și oportunitățile de business pe care aceasta le deschide, duce la o nevoie tot mai accentuată de creștere a competențelor interne ale organizațiilor. Echipele de marketing și nu numai, au nevoie să înțeleagă mecanismele și să acumuleze cunoștințele din sfera digitală.  Urmând cursul:

  •  Vă însușiți cunoștințele de bază  pentru a putea începe și coordona proiecte  de marketing digital;
  •  Primiți un suport de curs concentrat și structurat în format electronic cu informații de bază structurate pe tema marketingului digital;
  •  Aveți acces la exemple și studii de caz.

Cursanţii vor primi un certificat de participare de la Institutul de Marketing!

Cui se adresează?

Cursul Monitorizarea campaniilor de marketing digital se adresează celor interesați să înțeleagă cum se planifica și cum se evaluează o campanie de marketing digital. Este un curs practic de marketing digital, dezvoltat de Institutul de Marketing, care combină noțiunile teoretice fundamentale cu exemple și studii de caz.

Structură curs

Structurat în două module, cursul este conceput pentru a oferi tuturor celor interesați instrumente de evaluare și monitorizare a campaniilor din mediul online.

Modulul 1

  • Scop și obiective de marketing digital. De la obiective de business la obiective de marketing;
  • Tipuri de obiective de marketing digital.Obiective în social media;
  • Exemple și exerciții aplicate: Facebook, Bloguri, Linkedin, Instagram.

Modulul 2

  • Indicatori de performanță și tipologia lor;
  • Indicatori de performanță online;
  • Monitorizare în social media: Facebook, LinkedIn, Instagram.

Investiție

Investiția în curs depinde de o serie de factori cum ar fi: durată,  complexitate, grad de customizare, număr de participanți și gradul de specializare a trainerului.

Fiecare program este personalizat, dar în același timp flexibil pentru a răspunde rapid și punctual nevoilor specifice din companii, de la training one-to-one la programe tip Academy.

Abordarea de lucru pe care o recomandăm include câteva etape de analiză a nevoilor și calibrare de soluții, cu etape opționale care pot include evaluarea competențelor de marketing ale echipei, dezvoltarea de proiecte interne cu facilitatori dedicați și pană la programe cu continuitate care includ certificare internațională sau pregătire continuă.

Număr recomandat de participanți

8- 15

TRAINER

Oana Sav

Oana Sav

Nivel curs

Intermediar

Cursuri complementare

Contactați-ne pentru detalii!

Haideți să finalizăm împreună o soluție de training de marketing adaptată nevoilor organizației dumneavoastră.

Ce spun companiile?

HERBALIFE

Echipa Herbalife își dorea un pachet de training integrat pentru creșterea performaței în dezvoltarea și implementarea programelor de marketing, cu aprofundarea celor mai noi concepte si trenduri de marketing. În afară de dezvoltarea abilităților individuale, scopul training-ului a fost și acela de a alinia echipa în vederea implementării activităților prioritare de marketing integrat identificate astfel.