Cartea lunii de la CIM este „Mobile Marketing” scrisa de Daniel Rowles’. Aflata la cea de a doua editie, cartea este un ghid clar, practic in sprijinul oamenilor de marketing care vor sa profite de cresterea oportunitatilor in aceasta zona si sa depaseasca dificultatile legate de captarea atentiei unui consumator distras de atat de multe canele si ecrane la care este expus simultan. Aceasta a doua editie, complet revizuita, include explicatii concise despre optimizarea continutul pentru mobil , dezvoltarea aplicatiilor, social media si marketingul de proximitate . In plus, are doua noi capitole despre marketing mobil si strategii de email de pe dispozitive ale caror localizare se poate identifica, plati mobile, realitate virtuala si strategii pentru influentarea traseelor de achizitie sau de navigare ale clientilor. Tuturor celor de mai sus li adauga si o bogata colectie de studii de caz pentru companii precum Heineken, WordPress, MailChimp, Nike Training Club (NTC), Google Play sau Moz. Membrii CIM beneficiaza de o reducere de 3 lire si livrare gratuita in Marea Britanie.
Cartea lunii de la CIM: „Mobile Marketing”
Knowledge sharing is caring.
Comenteaza