Cartea lunii de la Chartered Institute of Marketing (CIM) este „ Mituri in PR : orice publicitate este buna si alte conceptii gresite la moda”

Cartea „Mituri in PR” se foloseste de cele mai populare mituri si teorii din industria relatiilor publice pentru a-i ajuta pe marketerii de brand, specialistii in comunicare si PR, incepatori sau nu, sa deosebeasca miturile de practica de succes deja testata. „Mituri in PR” isi propune sa arate cum anumite abordari gresite au continuat sa se propage, in ciuda evidentei. Abordand subiecte cu care specialistii sunt familiarizati, cartea ofera o perspectiva noua asupra metodologiei relatiilor publice. De la presupunerea ca PR-ul este o poveste fara sfarsit, depinzand de modul in care evolueaza media si industria entertainment-ului, la conceptiile periculoase precum cel care spune ca „orice publicitate e buna”, cartea ofera o lectura placuta, atractiva, cu exemple din lumea reala a relatiilor publice, din perspectiva unuia dintre cei mai straluciti tineri experti in comunicare din Marea Britanie.

Knowledge sharing is caring.