INTRUMENTE și PRACTICI DE EMPLOYER BRANDING

O viziune completă, corectă și coerentă asupra funcției strategice de management al reputației angajatorilor

Cum vă ajută?

Cursul combină teoria și practica, în egală măsură și are ca scop înțelegerea de către cursanți a complexității, anvergurii, importanței și funcționalităților specifice brandului de angajator.

Brandul de angajator reprezintă un domeniu științific, economic și managerial extrem de recent, cu mai puțin de 15 ani de istorie relevantă în planul cercetării academice și practicii manageriale.

Prezentarea detaliată a informațiilor științifice aprofundate despre Employer Branding (concepte, principii, orientare strategică, funcționalitate, mix de marketing) este însoțită de dezbateri, studii de caz și exerciții practice, individuale și de echipă.

Pentru acest proiect de cercetare și educație, Doru Șupeală a colaborat în documentarea celor mai bune practici din Employer Branding cu câteva dintre cele mai puternice companii din România, validate de piață ca Best Employer sau Employer of Choice.

Cui se adresează?

Acest Masterclass este destinat cu precădere antreprenorilor și top managerilor, dar și profesioniștilor din HR și Marketing care activează în prezent în managementul brandului de angajator și al resursei umane în organizații.

Obiectivul cursului este să ofere o viziune completă, corectă și coerentă asupra funcției strategice de management al reputației angajatorilor, cu rezultate directe în atragerea și păstrarea talentelor și, consecutiv, în performanța și profitabilitatea companiilor.

Structură curs

Modulul 1: Conceptele de Brand și Employer Branding: viziune, obiective, funcții, impact și rezultate; Employer Value Proposition; Poziționare și Diferențiere; Employer of Choice și celelalte alternative de poziționare strategică;

Modulul 2: Mixul de Marketing pentru Employer Branding – cei 12 parametri strategici care definesc brandul de angajator și declinările lor.

Modulul 3: Strategic KPIs – monitorizarea parametrilor esențiali care definesc eficiența Brandului de angajator; Funcția comercială a Managementului Resurselor Umane: Employee Funnel și Employee Advocacy; Retenție sau Loializare?; Autenticitate și Integritate; Flexibilitate și Personalizare în programul și condițiile de lucru, dar și în Beneficii.

Modulul 4: Rolul și poziționarea funcției de Employer Branding în cadrul organizației; Brand Equity – instrumente și metode de evaluare și management al reputației de angajator. proiecte de echipă, studii de caz, dezbateri, concluzii.

Cât costă?

350 euro + TVA   

Detalii și modalități de plată. Plata se va face prin transfer bancar în contul RO51RZBR0000060013127649, deschis la Raiffeisen Bank, București, sucursala Cotroceni, Bd, Vasile Milea 4 pe numele companiei More Marketing Solutions.

Vă rugăm să precizați dacă plătitorul sunteți dumneavoastră, ca persoană fizică, sau organizația la care lucrați și să furnizați toate datele necesare: nume, adresă, CUI sau CNP.

Profitați de acest curs în abonamentul de training individual!

AFLAȚI MAI MULTE!

Când este următorul curs?

6,7,13,14 aprilie 2022, 14:00-17:00

TRAINER

Doru Șupeală

Nivel curs

Avansat

Cursuri complementare

Rezervați-vă loc din timp!

ÎNSCRIEȚI-VĂ ACUM

Ce spun cursanţii?

Mihai Bonca

Brandul comercial și cel de angajator reprezintă de fapt două unghiuri din care privim același brand. Pe termen lung, brandul comercial va fi influențat decisiv de acela de angajator, de aceea este foarte important să-l cunoaștem, să-l înțelegem și să-l construim inteligent.

Mihai Bonca, Brand Strategist & Trainer
VEZI MAI MULTE