Ce înseamnă un training bun? Cum crești ca profesionist în zona marketingului  și a vânzărilor? Cum gândești programe de training care să genereze cu adevărat schimbări. Ultima ediție a podcastului “Marketing Talks” se concentrează pe ariile de training dedicate marketingului  și vânzărilor cu un practician, un profesionist cu experiență. Diana Mănescu Bogdan

Diana a lucrat întâi în vânzări și pe urmă în marketing, după care a revenit înapoi la vânzări, iar în prezent a trecut şi graniţele României  ca manager de training, cu responsabilități de formare pe multiple ţări, în calitate de Training Manager Romania & Sub Cluster Central South la compania Sandoz. Diana este profesionist care consumă avid training, dar care şi creează şi  livrează traininguri şi care nu pare să fi recomandat şi selectat cursuri pe care nu le-a şi testat pe cont propriu.

Sunt cel puţin trei arii explorate în această discuție:

  1. Ce înseamnă cu adevărat training care care aduce valoare într-o organizație?
  2. Cum aducem împreună  două funcţii vitale într-o  companie şi între care există adesea distanţă, limbaje diferite şi chiar controverse- și anume vânzările și marketingul ?
  3. Care este specificul industriei farma în care Diana are o experienţă îndelungată. Care sunt tipurile de competenţe de care avem nevoie şi dinamica lor, rolul digitalului şi al inovaţiei şi ce le blochează? Care este rolul acelor competențe complemenare – „soft skills” –  aceste deprinderi fără de care adesea nu putem pune la lucru competenţe strategice sau tehnice remarcabile.?

Urmăriți podcastul pe Marketing Talks sau citiți interviul integral pe Marketing Focus.

Knowledge sharing is caring.