Ce este si ce nu este inovația? Ce tipuri de inovaţie putem valorifica în marketing. Exemple şi inspiraţie din retail!
De ce este necesar marketingul inovațiilor? Ce înseamnă și cum ne ajută inovația în marketing? Care este diferența dintre invenție și inovație? Ce bariere găsim frecvent în calea inovaţiei, dar care sunt şi factorii care stimulează inovaţia?
Vorbim la podcastul Marketing Talks despre tema generoasă, dar și provocatoare a inovației cu un practician cu experiență în retail, FMCG și servicii, Adina Săniuță, cu exemple şi inspiraţie din experienţa proprie de marketer, dar şi de antreprenor. A lucrat pentru branduri precum bauMax, IBM, Aqua Carpatica și Graphein. Este doctor în marketing și în prezent predă managementul serviciilor, managementul inovării și marketing la Facultatea de Management a SNSPA, dar este dedicată și proiectelor sociale. Este autorul cărții „Marketingul inovaţiilor în retail”.
Repere din discuţie
00:00 – 02:15 – Cine este Adina Săniuță?
02:16 – 03:00 – Carte: Marketingul inovațiilor în retail
03:01 – 5:00 – Ce este și ce nu este inovația?
05:10 – 07:07 – Cum duci inovațiile în mainstream?
00:07 – 08:04 – Care este diferența dintre invenție și inovație?
08:00 – 08:57 – De ce este necesar marketingul inovațiilor?
08:58 – 17:11 – Importanța mixului de marketing. Alinierea dintre marketing și vânzări. Exemplul Aqua Carpatica
17:20 – 23:01- Cum ne putem uita la inovație? Modele și tipuri de inovație. Exemplul lansării esmara Hedi Klum la Lidl, dar și repoziționarea Penny din România
23:01 – 23:51 – Clientul ca busolă pentru orice inițiativă în inovație și managementul serviciilor
23:52 – 24:13 – Inovația disruptivă sau radicală versus inovație incrementală
24:14 – 28:28 – Importanța testării inovațiilor
28:30- 31:28 – Inovaţie şi modele de business. De ce nu este nevoie tot timpul de inovaţie disruptivă?
31:29 – 34:58 Ce ne împiedică să inovăm? Bariere şi cum le depăşim
34:59 – 41:24 Care sunt factorii care accelerează inovația?
Citiţi interviul complet pe Marketing Focus.
Comenteaza