Ce este și ce face BUZZStore, poziționat ca prima agenție word of mouth din România și care aniversează deja 10 ani? Cum funcționează? Când și de ce aleg brandurile acest canal de comunicare? Cine este Adelina Păsat, cofondator BUZZStore și cum lucrează cu unul dintre clienții pentru care marketingul influencerilor este o componentă importantă din strategia de comunicare, Avon şi un canal de comunicare mai important decât TV-ul. Care sunt criteriile de segmentare pentru campanii? Cât s-a modificat splitul rulal urban în rândurile influencerilor? Cum se desfăsoară propriu-zis campaniile? Cum se adaptează agenția la obiectivele clienților? Cum pot răspunde astefel de campanii la obiective diferite de marketing, de la lansări de produse, promovare, creare de conținut, review-uri și până la integrarea în campanii a angajaților și colaboratorilor ca ambasadori de brand?

Cu Ana Nicolae am mai vorbit, pe larg pe această temă, însă am dorit să extindem informațiile, alături de BUZZStore ca să vedem, atât din perspectiva clientului, cât și a agenției cum funcționează și cum poate ajuta companiile un astfel de serviciu.

Aflați mai multe în podcastul Marketing Talks, alături de Adelina Păsat și Ana Nicolae, Head of Integrated Communication la Avon.

Repere din discuţie

00:00- 00:08 Ce înseamnă BUZZStore? Cum funcţionează? Cum a apărut şi cum pot profita companiile şi oamenii de marketing de acest serviciu?

00:08 – 00:13 Cum şi de ce foloseşte Avon serviciul BUZZStore de peste şase ani?

00:13 – 00:16:37 Ce servicii oferă BUZZStore în România şi Bulgaria, pentru ce companii şi pentru ce fel de obiective?

00:16:38 – 18.58 Angajaţii ca influenceri şi ambasadori de brand. Exemplul Avon.

00:18:58 – 00:21:30 Exemple de proiecte şi rezultate.

00:21:37 – 00:25:44 Serviciul MegaBuzz. Ce este şi cum funcţionează.

00:25:48 – 00:30:49 Inovaţie în serviciile de influencer marketing. Serviciul Ambasador.

00:30:40 – 00:31:39 Alte exemple de proiecte. Cum se digitalizează România? Evoluţia segmentelor de influenceri.

00:36:02 Ingredientele unei campanii de succes. Parteneriatul client agenţie.

Citiți interviul complet pe Marketing Focus.

Knowledge sharing is caring.