Manager de marketing 3 în 1? Așa am putea vorbi despre Simona Nodea (Iliescu) , absolvent de succes a trei module provocatoare de training certificat internațional, urmate într-o perioadă de intensă activitate la Medlife și venirea pe lume a celui de-al doilea copil. Ce a determinat-o să facă acest efort și cum a ajutat-o? Cum și în ce fel i-a îmbogățit experiența de peste 16 ani în domeniul marketingului? În ultimii ani, Simona a coordonat toate activitățile de marketing care au susținut în top rețeaua medicală privată Medlife, cu rezultate în arii cât se poate de diverse: de la strategie de marketing, la management de brand, campanii de promovare, loializare, marketing digital, atât în zona B2C, cât și pe segmentul B2B. În prezent, Simona își folosește experiența în industrie pentru un alt brand puternic și cu planuri ambițioase de creștere: Medicover.

De ce ai ales un curs de marketing certificat internațional pentru a te perfecționa în domeniu?

Marketing-ul este un domeniu foarte dinamic în care trebuie să ții pasul cu noile tendințe și să fii la curent cu practicile de succes. Cred că un bun marketer trebuie să iasă mereu din zona de confort și să își îmbunătățească permanent cunoștințele pentru a performa și a construi branduri iconice într-o piață competitivă. În opinia mea, alături de creativitate, perfecționarea profesională continuă joacă un rol cheie.

În căutarea unui program de perfecționare care să îmi aducă valoare adăugată față de cunoștințele acumulate în peste 15 ani de activitate, care să îmbine eficient teoria cu “best practices”, cursurile oferite de Oxford College of Marketing au răspuns în totalitate cerințelor mele: materie foarte bine structurată, topicuri de interes și actuale, alocarea unui tutore din Marea Britanie, care m-a îndrumat pe parcursul fiecărui modul și al cărui feedback m-a ajutat să înțeleg ce trebuie să îmbunătățesc în construirea unui plan strategic pentru a atinge obiectivele setate.

Am ales programul avansat Diploma in Professional Marketing de la Chartered Institute of Marketing (CIM), deoarece este cea mai mare organizație a profesioniștilor în marketing la nivel mondial, cu o tradiție de peste 100 de ani, iar certificarea internațională atestă nivelul ridicat al acestui program.

Citiți tot interviul pe marketingfocus.ro.