Dacă PR-ul pare doar o mică parte din ceea ce considerăm noi că este mixul total de marketing și mixul de promovare, PR-ul rămâne o zonă centrală care generează credibilitate, nu doar vizibilitate și trebuie să fie mereu și pe agenda top management-ului. Ce mai înseamnă astăzi PR-ul și de ce rămâne indispensabil într-un mix de marketing tot mai orientat spre performance? Cum susține PR-ul performanța companiilor și de ce avem nevoie să comunicăm?

Aflați mai multe dintr-un interviu cu Cosmin Mareș, Director General de la Total PR, care pune accent pe importanța strategică a PR-ului, dar și fiecărei componente tactice care arată cât de relevant rămâne PR-ul pentru tot ce înseamnă a da viață unor mesaje, a trece de obstacolele de înțelegere, de percepție, a lansa companii, produse, a pune în valoare oameni, a umaniza brand-uri, a stabili relații cu media, a integra toate noile canale digitale care apar acum de la social media la prezența pe motoarele de căutare într-o comunicare unitare și coerentă.

Cosmin Mareș are un parcurs profesional care traversează atât marketingul, cât și PR-ul. A fondat agenția Total PR, care a susținut, de-a lungul timpului în egală măsură organizații globale, companii multinaționale sau start-up-uri locale din domenii diverse de la tehnologie și outsourcing la construcții, lifestyle, auto și retail și branduri precum Trendyol, Auchan, LeRoy Merlin, Glovo, Knauf, Ariston, SAP, Hornbach, Sika, Accenture, Endava, Quickmobile, mobilPay sau Zitec.

Repere din discuţie:

  • Cine este Cosmin Mares și cum a migrat din marketing către relații publice?
  • Ce mai înseamnă strategie de PR într-o era a tacticilor și a urgenței?
  • Cum creezi valoare pentru clienți și clienții clienților prin PR?
  • Ce poate învăța marketingul din practica PR-ului?

Urmăriți interviul integral pe canalul Marketing Talks sau citiți mai multe pe portalul Marketing Focus.

Knowledge sharing is caring.