Care este logica managementului de marketing de la Samsung? Cum sunt organizate echipele pentru a gândi strategii cu rezultate și campanii de comunicare integrate? Cum își alege un lider ca Samsung partenerii, agențiile de publicitate și furnizorii de marketing? Cum sunt coordonate campaniile de comunicare, evenimentele de lansare, dar și inițiativele e-commerce? Aflați mai multe de la Simona Panait, Marketing Director Samsung România și Bulgaria. Simona are peste 20 de ani experiență de marketing și comunicare, în special pentru companii lider în industriile lor, dintre care ultimii șapte ani la Samsung, după ce a fost Director de Marketing Operațional pentru România și Moldova la Coca-Cola.
Repere din discuție
00:01:24 – 00:04 Ce experiență are Simona Panait și ce activități de marketing conduce pentru Samsung?
00:05:14– 00:09:38 Cum este organizată echipa de marketing? Roluri, funcții, responsabilități
00:09:59– 00:12:22 Rutine de lucru pentru comunicare integrate. IMC ( integrated marketing communications)
00:12:23 – 00:19:21 Cum gândești campanii diferite pentru audiențe și obiective diferite. Exemple de campanii și colaborări de brand ( brand colabs)
00:19:22 – 00:21:44 Cum își definește Samsung poziționarea și strategia ?
00:21:45 – 00:24:57 Partnership marketing și brand colabs
00:24:58 – 00:31:41 Obiective de marketing și cum le atingem? Adaptarea asset-urilor de campanie la interesele audienței și la momentele din customer journey. Indicatori de performanță
00:31:41– 00:34:00 Cum se marketează e-store-ul Samsung?
00:34:01 Cum își alege un lider furnizorii și agențiile? Checklist pentru planificare ași integrarea campaniilor online-offline.
Citiți interviul integral pe Marketing Focus
Comenteaza