Ultima ediție a podcastului “Marketing Talks” este dedicată marketingului intern, cu un studiu de caz de retail. Este vorba de Pepco, un brand cunoscut, un brand iubit, lansat cu succes și în permanentă creștere, în ultimii ani și de Ana Răduț, CHR Business Partner.
Pepco este o companie multinațională, prezentă în 18 țări, cu 30.000 de angajați, pentru care marketing-ul intern este la fel de important ca și cel extern. Cum și-a construit Pepco cultura organizațională? Cum și-a redefinit valorile? Cum se reflectă valorile în comportamente zilnice în tot ce înseamnă relațiile cu colegii și cu clienții? Cum și-a construit și cum își susține brandul de angajator? Cum își motivează și păstrează angajații?
Repere din discuţie:
00:00 – 02:57 De ce marketingul intern este la fel de important ca și cel extern? Cum creează angajaţii cultura companiei?
03:11 – 07:00 Cum angajezi oamenii potriviți într-o perioadă dificilă pe piața muncii? Cum recrutezi oamenii potriviți și cum îi păstrezi? Cum și de ce a fost nevoie de o repoziționare a culturii organizaționale? Cum s-a derulat? Cum au definit angajații cultura Pepco? Programul “Pepcooltura”
07:03 – 08:32 Cum redefiniești un proiect de cultură organizațională?
08:33 – 10:38 Cum se creează o strategie de învățare și dezvoltare?
10:45 – 11:52 Suport și beneficii pentru angajați. Programul “Contează pe noi”
11:52 – 20:21 Cum funcționează Programul “Pepcooltura”? Alte programe de training
23:33 – 30:18 Ce rutine de training și învățare există? Care este parcursul de dezvoltare al unui manager de magazin? Cum se dezvoltă strategia de dezvoltare a competențelor și capabilităților la Pepco și cum sunt atrași angajații în program?
Urmăriți podcastul pe Marketing Talks sau citiți interviul integral pe Marketing Focus.
Comenteaza