SOLUȚII DE TEHNOLOGIE PENTRU MARKETING

 Cum vă ajută tehnologia de marketing să atrageți și să păstrați clienți?

Cum vă ajută?

Să comunicăm personalizat, real-time și integrat pe toate canalele, cu fiecare client în parte, este una dintre cele mai arzătoare dorințe ale unui marketer, și totodată, una dintre cele mai mari provocări. Nu e suficient să comunicăm în online cât de mult ne permite bugetul, ci e nevoie să construim cu clienții o relație autentică, îmbinând tehnologia și creativitatea.

În acest workshop vom vedea în acțiune, din perspectiva unui marketer, ce înseamnă o platformă integrată de Marketing Automation, cum funcționează și cum contribuie la creșterea business-ului prin susținerea Customer Experience.

La final, participanții vor ști cum:

  • pot dezvolta o experiență unitară multi-channel utilizând tehnologia de marketing
  • să obțină insight-uri pe care sa le utilizeze eficient pentru creșterea gradului de engagement, conversie și retenție.
  • să abordeze un proiect de marketing automation sau CRM pentru a obține o soluție funcțională adaptată nevoilor companiei

Cui se adresează?

Profesioniștilor de marketing care vor să vadă cum funcționează o platformă tehnologică integrată de marketing automation și să afle mai multe despre cum aceasta poate deveni un motor de creștere a business-ului, prin valoarea adusă în experiența oferită clienților.

Structură curs

  1. Marketing Automation în contextul Marketing Technology, Customer Experience și Digital Transformation
  2. Cât este marketing și cât este IT în marketing automation?
  3. 360 Customer View. Cum urmărim un customer lifecycle? B2C şi B2B.
  4. Cum funcţionează în realitate: demonstraţie în  platforma integrată  Salesforce Marketing Cloud
  • HyperSegmentare și Personalizarea 1:1 scalabilă
  • Multichannel Customer Journey: tipuri de campanii și fluxuri de automatizare
  • Crearea conținutului pentru toate canalele digitale
  • Optimizarea conversiei: artificial intelligence, tracking și diferite tipuri de teste și rapoarte

5. Cum să alegi soluția tehnologică potrivită?
6. Ce nu știm sau uităm sa luăm în calcul când începem un proiect de marketing automation sau CRM?

Investiție

Investiția în curs depinde de o serie de factori cum ar fi: durată,  complexitate, grad de customizare, număr de participanți și gradul de specializare a trainerului.

Fiecare program este personalizat, dar în același timp flexibil pentru a răspunde rapid și punctual nevoilor specifice din companii, de la training one-to-one la programe tip Academy.

Abordarea de lucru pe care o recomandăm include câteva etape de analiză a nevoilor și calibrare de soluții, cu etape opționale care pot include evaluarea competențelor de marketing ale echipei, dezvoltarea de proiecte interne cu facilitatori dedicați și pană la programe cu continuitate care includ certificare internațională sau pregătire continuă.

Haideţi să discutăm care ar fi cea mai potrivită soluţie de training!

Progamaţi o discuţie de consiliere!

Număr recomandat de participanți

8- 15

TRAINER

Veronica bogdacenco

Veronica Bogdacenco

Nivel curs

Începător -Intermediar

Cursuri complementare

Contactați-ne pentru detalii!

Haideți să finalizăm împreună o soluție de training de marketing adaptată nevoilor organizației dumneavoastră.

SCRIEȚI-NE!

Ce spun companiile?

HERBALIFE

Echipa Herbalife își dorea un pachet de training integrat pentru creșterea performaței în dezvoltarea și implementarea programelor de marketing, cu aprofundarea celor mai noi concepte si trenduri de marketing. În afară de dezvoltarea abilităților individuale, scopul training-ului a fost și acela de a alinia echipa în vederea implementării activităților prioritare de marketing integrat identificate astfel.