Unicul curs acreditat internațional

Învățați marketing structurat și aplicat!

Cum vă ajută?

Cursul acreditat Marketing aplicat sprijină participanții să recunoască importanța marketingului pentru succesul și rezultatele organizațiilor în care lucrează.

Modulul oferă informațiile necesare pentru a înțelege rolul funcției de marketing într-o organizație și instrumente de analiză ale comportamentului consumatorului care să susțină demersuri de segmentare eficientă.

  • Oferă studenților posibilitatea de a înțelege cum influențele externe de mediu afectează planificarea și cum cercetarea și analiza mediului de marketing ajută în luarea deciziilor;
  • Permite aprofundarea și utilizarea efectivă a elementelor mixului de marketing;
  • Asigură instrumente practice care pot fi utilizate în cadrul organizațiilor pentru a răspunde nevoilor pieței și ale clienților.
Marketing aplicat

Cui se adresează?

Cursul acreditat Marketing aplicat se adresează profesioniștilor fără pregătire în marketing, dar cu experiență în domenii colaterale: vânzări, finanțe, relații clienți, care doresc să crească profesional acumulând instrumente și expertiză de specialitate.

Absolvenții cursurilor certificate vin în special din industrii cum ar fi: servicii financiare, imobiliare, construcții, FMCG, sănătate

Profilul cursanților: asistenți, responsabili sau coordonatori de marketing și comunicare, persoane fără o pregătire academică în marketing, dar dornici să facă o carieră în domeniu, responsabili marketing, manageri de marketing în întreprinderi mici și mijlocii, fără o pregătire de profil, specialiști în comunicare și relații publice care doresc să își extindă specializarea.

Programul de training certificat Marketing aplicat este un modul de bază care face parte din programele Certificatul Profesional în Marketing sau Certificatul Profesional în Marketing Digital. Cursul se poate urma și ca modul independent, la finalul căruia se obţine un Award recunoscut de Chartered Institute of Marketing (CIM). 

LEAD TUTOR

Alicia Allen

Alicia Allen

Cât durează?

4-6 luni/150 ore

Cursuri complementare

Cursul este structurat în trei mari arii, cu obiective specifice. După finalizarea cursului, participanții vor învăța:

Conceptul de marketing

Să înțeleagă rolul și funcția marketingului;
Să identifice factorii care influențează consumatorul/comportamentul consumatorului.

Analiză și insight-uri

Să identifice factorii și trendurile din mediul de marketing și cum influențează aceștia planificarea de marketing;
Să opteze pentru cele mai relevante metode de culegere a informațiilor de marketing relevante.

Mixul de marketing

Să recunoască elementele mixului de marketing;
Să aplice și să adapteze mixul de marketing pentru a satisface profitabil nevoile clienților.

 

Descărcați programa completă aici!

Aprofundare suport teoretic, 8 – 12 săptămâni

Sesiunea 1 – Rolul și funcțiile marketingului

Sesiunea 2 – Influențe cheie asupra comportamentului consumatorului

Sesiunea 3 – Criterii de segmentare în marketing

Sesiunea 4 – Mediul de marketing și impactul asupra planificării

Sesiunea 5 – De la date la informații și insight-uri în marketing

Sesiunea 6 – Mixul de marketing

Sesiunea 7 – Mixul de marketing extins

Sesiunea 8 – Mixul de marketing aplicat.

Cu ce instrumente se lucrează?

  • Soluții de creștere a orientării către client, de culegere și analiză a datelor de la consumatori, voice of the customer ( VOC);
  • Matrici pentru analiza mediului extern: STEEPLE, PESTLE;

  • Instrumente de planificare: APIC, SOSTAC, MOST;
  • Profile de client (customer personas);

  • Indicatori de analiză și evaluare a performanței de marketing; profit, return on marketing investment (ROMI), net promoter score (NPS), customer life time value (CLV).

Programul de training sprijină participanţii să folosească la maximum informațiile și inteligența de marketing din companie pentru a obține un nivel maxim de satisfacție și retenție în relațiile cu clienții.

Principalele beneficii sunt: 

  • Cele mai noi și relevante noțiuni teoretice și instrumente practice de gândire și acțiune aplicate pentru managementul experienței clienților;

  • Un proces de studiu structurat, cu termene clare și o lucrare practică, aplicată în compania în care lucrează cursanții sau o organizație la alegere;

  • Perfecționare și recunoaștere internațională într-o comunitate profesională activă!

CUM SE STUDIAZĂ?

DATE CHEIE

2022

Virtual Intensive Weekends: 14, 15, 21 mai 2022/232430 iulie 2022, orele 11:30-14:30, ora României.
Workshop recapitulare: 18 iunie 2022/3 septembrie 2022, orele 11:30-14:30, ora României;
Virtual Evenings: 6 sesiuni online interactive + 1 workshop începând din 9 mai 2022 și din 18 iulie 2022, orele 20:30-22:30.

Sesiunea de evaluare din decembrie

Înscrieri:  20 martie – 20 iunie. Webinare săptămânale începând cu luna iunie. Predare lucrări către tutorii din Marea Britanie 16 noiembrie;

Sesiunea de evaluare din aprilie

Înscrieri:  20 iulie- 20 octombrie. Webinare săptămânale începând cu luna octombrie. Predare lucrări către tutorii din Marea Britanie 16 martie;

Sesiunea de evaluare din iulie

Înscrieri: 20 noiembrie – 20 februarie. Webinare săptămânale începând cu luna ianuarie. Predare lucrări către tutorii din Marea Britanie 16 iunie. 

Consultați orarul complet aici 

Cerințe de admitere

Admiterea la acest nivel este condiționată de îndeplinirea unor criterii specifice legate de pregătirea academică, experiența profesională și nivelul de limba engleză. Vezi condițiile de admitere.

INVESTIȚIE

420£ + TVA, taxa de curs/modul pentru varianta distance learning, adică studiul prin platforma de e-learning Oxford College of Marketing.

583.33 £ + TVA taxa de curs/modul pentru varianta virtual learning, adică studiul prin platforma de e-learning Oxford College of Marketing, combinat cu o serie de webinare intensive cu trainer din UK.

La taxa de curs se adaugă taxa de membru CIM, în valoare de 65£ + TVA, valabilă un an de zile, taxa de evaluare de 150£ + TVA și taxa de supraveghere de 45£ + TVA . Taxele de curs se vor plăti doar când cursanții aleg să susțină examenul.

Etape cheie

Alături de partenerii de la Oxford College of Marketing am dezvoltat un model de training de marketing unic, cu suport online, individual şi cursuri deschise, care asigură studiu teoretic sistematic, aplicare practică şi un procent de 90% de cursanţi care finalizează cursurile, spre deosebire de alte cursuri de marketing sau certificare.

Descarcă broșura

Institutul de Marketing

Securitate şi confidenţialitate

Dorim să vă trimitem doar mesaje relevante. Alegeţi ce informaţii doriţi să primiţi de la noi:

Completând acest formular sunteţi de acord cu folosirea datelor pe care ni le furnizaţi pentru a primi răspuns. Vă asigurăm că nu vom utiliza aceste date în alt scop şi că apelăm la toate mijloacele posibile pentru a le trata cu grijă şi responsabilitate şi că nu le vom păstra mai mult decât ne solicitaţi.


Fii cea mai bună versiune profesională a ta!

Începe un training de marketing la standarde internaționale!

Programează o discuție de consiliere

Ce spun cursanţii?

Absolvent Institutul de Marketing Veronica Bogdacenco

„Cursul a reprezentat un moment definitoriu în viața mea profesională: primul pas către o certificare internațională de renume și obținerea unui job în străinătate. De asemenea, mi-a schimbat perspectiva asupra marketingului.”

Veronica Bogdacenco, , Conversion Rate Optimization Manager, Buzz Bingo
VEZI MAI MULTE