Unicul curs acreditat internațional
Învățați marketing structurat și aplicat!
Cum vă ajută?
Cursul acreditat Marketing aplicat sprijină participanții să recunoască importanța marketingului pentru succesul și rezultatele organizațiilor în care lucrează.
Modulul oferă informațiile necesare pentru a înțelege rolul funcției de marketing într-o organizație și instrumente de analiză ale comportamentului consumatorului care să susțină demersuri de segmentare eficientă.
- Oferă studenților posibilitatea de a înțelege cum influențele externe de mediu afectează planificarea și cum cercetarea și analiza mediului de marketing ajută în luarea deciziilor;
- Permite aprofundarea și utilizarea efectivă a elementelor mixului de marketing;
- Asigură instrumente practice care pot fi utilizate în cadrul organizațiilor pentru a răspunde nevoilor pieței și ale clienților.
Cui se adresează?
Cursul acreditat Marketing aplicat se adresează profesioniștilor fără pregătire în marketing, dar cu experiență în domenii colaterale: vânzări, finanțe, relații clienți, care doresc să crească profesional acumulând instrumente și expertiză de specialitate.
Absolvenții cursurilor certificate vin în special din industrii cum ar fi: servicii financiare, imobiliare, construcții, FMCG, sănătate
Profilul cursanților: asistenți, responsabili sau coordonatori de marketing și comunicare, persoane fără o pregătire academică în marketing, dar dornici să facă o carieră în domeniu, responsabili marketing, manageri de marketing în întreprinderi mici și mijlocii, fără o pregătire de profil, specialiști în comunicare și relații publice care doresc să își extindă specializarea.
Programul de training certificat Marketing aplicat este un modul de bază care face parte din programele Certificatul Profesional în Marketing sau Certificatul Profesional în Marketing Digital. Cursul se poate urma și ca modul independent, la finalul căruia se obţine un Award recunoscut de Chartered Institute of Marketing (CIM).
LEAD TUTOR
Alicia Allen
Cât durează?
4-6 luni/150 ore
Cursuri complementare
CUM SE STUDIAZĂ?
DATE CHEIE
2023
Marketing aplicat
Virtual Afternoons: 6 sesiuni online interactive + 1 workshop de recapitulare începând din 15 iulie 2024, orele 20:30-22:30.
Virtual Evenings: 6 sesiuni online interactive + 1 worksho de recapitulare începând din 15 iulie 2024, orele 20:30-22:30.
Înscrieri: 20 martie – 20 iunie. Webinare săptămânale începând cu luna iunie. Predare lucrări către tutorii din Marea Britanie 16 noiembrie;
Sesiunea de evaluare din aprilie
Înscrieri: 20 iulie- 20 octombrie. Webinare săptămânale începând cu luna octombrie. Predare lucrări către tutorii din Marea Britanie 16 martie;
Sesiunea de evaluare din iulie
Înscrieri: 20 noiembrie – 20 februarie. Webinare săptămânale începând cu luna ianuarie. Predare lucrări către tutorii din Marea Britanie 16 iunie.
Cerințe de admitere
Admiterea la acest nivel este condiționată de îndeplinirea unor criterii specifice legate de pregătirea academică, experiența profesională și nivelul de limba engleză. Vezi condițiile de admitere.
INVESTIȚIE
433.33£ + TVA, taxa de curs/modul pentru varianta distance learning, adică studiul prin platforma de e-learning Oxford College of Marketing.
633.33 £ + TVA taxa de curs/modul pentru varianta virtual learning, adică studiul prin platforma de e-learning Oxford College of Marketing, combinat cu o serie de webinare intensive cu trainer din UK.
La taxa de curs se adaugă taxa de membru CIM, în valoare de 65£ + TVA, valabilă un an de zile, taxa de evaluare de 150£ + TVA și taxa de supraveghere de 45£ + TVA . Taxele de curs se vor plăti doar când cursanții aleg să susțină examenul.
Etape cheie
Alături de partenerii de la Oxford College of Marketing am dezvoltat un model de training de marketing unic, cu suport online, individual şi cursuri deschise, care asigură studiu teoretic sistematic, aplicare practică şi un procent de 90% de cursanţi care finalizează cursurile, spre deosebire de alte cursuri de marketing sau certificare.