O ABORDATE DE TIPUL PROBLEMĂ-SOLUȚIE-OPORTUNITĂȚI
Un training care dezvoltă în egală măsură know-how-ul și comunicarea dintre funcțiile de marketing și de vânzări
Cum vă ajută?
- Acest program de training a fost gândit pentru a asigura o înțelegere și o validare reciprocă a mecanismelor de marketing și vânzări cu impact în creșterea numărului de clienți, o rată de conversie mai bună și în valorificarea posibilităților de upsell și cross-sell.
- Dezvoltă în egală măsură know-how-ul și comunicarea dintre funcțiile de marketing și de vânzări cu rezultate tangibile pe termen mediu și lung.
- Asigură o înțelegere comună a obiectivelor și a indicatorilor de performanță.
- Oferă unset de instrumente de acțiune pentru day to day business.
- Dezvoltarea și exersarea unor competențe antreprenoriale într-un context aplicat prin sinergia dintre marketing și vânzări.
Cui se adresează?
Cursul Marketing and Sales Bridge se adresează tuturor celor care sunt interesați să lucreze mai eficient cu departamentul de vânzări, cu managerii de vânzări sau cu agenții de vânzări. Este potrivit pentru manageri de marketing, directori de marketing și antreprenori.
Structură curs
Acest curs oferă o abordare de tipul problemă-soluție-oportunități.
Punctele cheie de pe agendă:
- Rolul vânzărilor în planificarea campaniilor de marketing de succes.
- Rolul funcției de marketing în susținerea campaniilor de vânzări și a forței de vânzări, în mod specific
- Segmentare, pozitionare, raportul cu competiția și perspective din cele două unghiuri: vânzări și marketing
- Propunerile unice de vânzare (unique selling propositions) & diferențiatorii – cum ne asigurăm că le înțelegem și le folosim cu succes în procesul de vânzare.
- “Gamification” – lansarea unei campanii de marketing și maximizarea rezultatelor cu suportul echipei de vânzări.
Exemple și studii de caz
- Startup, e-commerce, antreprenoriat: Flip (flip.ro) de la 0 la 60 milioane de Euro
- Telecomunicații: du (du.ae) de la 25 de USP-uri la 5 USP
- Servicii financiare: o bancă de top – despre X-Sell/Up-Sell
Key Stakeholders Bonus
- Marketing metrics versus sales metrics
- Incentivarea corectă a forței de vânzări
Investiție
Investiția în curs depinde de o serie de factori cum ar fi: durată, complexitate, grad de customizare, număr de participanți și gradul de specializare a trainerului.
Fiecare program este personalizat, dar în același timp flexibil pentru a răspunde rapid și punctual nevoilor specifice din companii, de la training one-to-one la programe tip Academy.
Abordarea de lucru pe care o recomandăm include câteva etape de analiză a nevoilor și calibrare de soluții, cu etape opționale care pot include evaluarea competențelor de marketing ale echipei, dezvoltarea de proiecte interne cu facilitatori dedicați și pană la programe cu continuitate care includ certificare internațională sau pregătire continuă.
Număr recomandat de participanți
8- 15
TRAINER
Nicu Trofin
CSO@Flip.ro | Certified Trainer | Sales and Marketing Addicted | Marketing Institute Partner |
Nivel curs
Intermediar
Cursuri complementare
Ce spun companiile?
HERBALIFE
Echipa Herbalife își dorea un pachet de training integrat pentru creșterea performaței în dezvoltarea și implementarea programelor de marketing, cu aprofundarea celor mai noi concepte si trenduri de marketing. În afară de dezvoltarea abilităților individuale, scopul training-ului a fost și acela de a alinia echipa în vederea implementării activităților prioritare de marketing integrat identificate astfel.