Unicul curs acreditat internațional

Singurul training certificat internațional în managementul resurselor de marketing!

Cum vă ajută?

Acest program de training vă permite o abordare strategică în implementarea planului de marketing pentru a îndeplini obiectivele de business și de marketing. Veți învăța să utilizați o mulțime de resurse pentru a optimiza rezultatele de marketing într-un mod eficient. Veți dobândi cunoștințe și abilități pentru a gestiona resurse financiare care sunt esențiale în asigurarea rentabilității investițiilor din cadrul companiei dumneavoastră.

Cui se adresează?

Programul de certificare Managementul resurselor se adresează tuturor celor implicați în managementul și valorificarea potențialului brandurilor la nivel strategic și operațional. Este în egală măsura util celor implicați în decizii și alocarea de resurse  pentru creșterea și valorificarea portofoliilor de branduri, chiar dacă nu au responsabilități de marketing full time: manageri generali și financiari, responsabili de achiziții.

Participanții la cursurile acreditate de managementul resurselor vin de obicei din industrii cum ar fi: servicii financiare, tehnologie, consultanță, FMCG, sănătate.

Profilul cursanților: Manageri și coordonatori de marketing, brand manageri, junior brand manageri, antreprenori, manageri generali sau financiari, manageri de achiziții.

Cursul  este un modul electiv care face parte din noul program de training și certificare avansat Diploma Profesională în Marketing.

Cursul se poate urma și finaliza ca modul independent, la finalul căruia se obţine un Award recunoscut de Chartered Institute of Marketing (CIM).

LEAD TUTOR

Sue Ollerhead

Sue Ollerhead

Cât durează?

4-6 luni/150 ore

Cursuri complementare

Cursul este structurat în trei mari arii, cu obiective specifice. După finalizarea cursului, participanții  se vor perfecționa în:

Managementul resurselor umane

Dezvoltarea și managementul echipei de marketing;
Creșterea performanței oamenilor și a echipei.

Managementul resurselor de marketing

Evaluarea eficienței utilizării mixului actual de resurse;
Dezvoltarea planurilor pentru a îmbunătăți performanța de marketing printr-un mix optimizat de resurse.

Managementul resurselor financiare

Aplicarea tehnicilor adecvate  pentru gestionarea bugetului de marketing;
Definirea de modalități eficiente de monitorizare, evaluare și raportare a performanței financiare în marketing.

Descărcați programa completă aici!

Aprofundare suport teoretic, 8 – 12 săptămâni

Sesiunea 1 – Înțelegerea cerințelor echipei de marketing

Sesiunea 2 – Cum asigurăm succesului muncii în echipă (1)

Sesiunea 3 – Cum asigurăm succesului muncii în echipă (2)

Sesiunea 4 – Cum stimulăm succesul muncii în echipă

Sesiunea 5 – Tehnologie şi mixul resurselor de date

Sesiunea 6 – Optimizarea mixului de resurse

Sesiunea 7 – Managementul bugetului de marketing

Sesiunea 8 – Monitorizarea, evaluarea și raportarea performanței financiare a activităţilor de marketing.

Cu ce instrumente se lucrează?

  • Dezvoltarea și gestionarea echipei de marketing: inventar de competențe, modalități de evaluare, analiza nevoilor de perfecționare, planuri de dezvoltare;

  • Structura echipei de marketing: organigramă, relații cross-funcționale, criterii de eficientă, gestionarea conflictelor, strategii de recrutare, managementul talentelor;

  • Auditul resurselor, mixul resurselor: umane, financiare, tehnologice, fizice, informații/ date;

  • Construirea bugetului de marketing: metode, structură, categorii bugetare;

  • Eficiența bugetului de marketing: planificare, estimare, controlul costurilor;

  • Managementul bugetului de marketing: urmărire, revizuire, ajustare;

  • Evaluarea financiară a performanțelor de marketing: ROI, P&L, volume de vânzări, SOM, cash flow.

Principalele beneficii sunt: 

  • Participanții vor învăța să:

  • Dobândească abilitățile necesare dezvoltării strategiilor de brand și poziționare;

  • Gestioneze branduri sau portofolii de branduri, astfel încât să-și livreze promisiunile;

  • Asigure succesul brandurilor folosind resurse adecvate și monitorizând și măsurând valoarea de brand pe termen lung.

CUM SE STUDIAZĂ?

DATE CHEIE

2022

Virtual Intensive Weekends: 14, 15, 21, 22 mai 2022, orele 11:30-14:30, ora României;
Virtual Intensive Weekends: 23, 24, 30, 31 iulie 2022, orele 11:30-14:30, ora României;
Virtual Evenings: 8 sesiuni online interactive începând din 9 mai 2022 și din 18 iulie 2022, orele 20:30-22:30, ora României.

Sesiunea de evaluare din decembrie

Înscrieri:  20 martie – 20 iunie. Webinare săptămânale începând cu luna iunie. Predare lucrări către tutorii din Marea Britanie 16 noiembrie;

Sesiunea de evaluare din aprilie

Înscrieri:  20 iulie- 20 octombrie. Webinare săptămânale începând cu luna octombrie. Predare lucrări către tutorii din Marea Britanie 16 martie;

Sesiunea de evaluare din iulie

Înscrieri: 20 noiembrie – 20 februarie. Webinare săptămânale începând cu luna ianuarie. Predare lucrări către tutorii din Marea Britanie 16 iunie. 

Consultați orarul complet pentru Diploma Profesională în Marketing!

Cerințe de admitere

Admiterea la acest nivel este condiționată de îndeplinirea unor criterii specifice legate de pregătirea academică, experiența profesională și nivelul de limba engleză. Vezi condițiile de admitere.

INVESTIȚIE

450£ + TVA, taxa de curs/modul pentru varianta distance learning, adică studiul prin platforma de e-learning Oxford College of Marketing.

616.67£ + TVA, taxa de curs/modul pentru varianta virtual learning, adică studiul prin platforma de e-learning Oxford College of Marketing, combinat cu o serie de webinare intensive cu trainer din UK.

La taxa de curs se adaugă taxa de membru CIM, în valoare de 65£ + TVA, valabilă un an de zile și taxa de evaluare de 190£ + TVA. Taxele de curs se vor plăti doar când cursanții aleg să susțină examenul.

Etape cheie

Alături de partenerii de la Oxford College of Marketing am dezvoltat un model de training de marketing unic, cu suport online, individual şi cursuri deschise, care asigură studiu teoretic sistematic, aplicare practică şi un procent de 90% de cursanţi care finalizează cursurile, spre deosebire de alte cursuri de marketing sau certificare.

Descarcă broșura

Institutul de Marketing

Securitate şi confidenţialitate

Dorim să vă trimitem doar mesaje relevante. Alegeţi ce informaţii doriţi să primiţi de la noi:

Completând acest formular sunteţi de acord cu folosirea datelor pe care ni le furnizaţi pentru a primi răspuns. Vă asigurăm că nu vom utiliza aceste date în alt scop şi că apelăm la toate mijloacele posibile pentru a le trata cu grijă şi responsabilitate şi că nu le vom păstra mai mult decât ne solicitaţi.


Fii cea mai bună versiune profesională a ta!

Începe un training de marketing la standarde internaționale!

Programează o discuție de consiliere

Ce spun cursanţii?

Absolvent Institutul de Marketing Veronica Bogdacenco

„Cursul a reprezentat un moment definitoriu în viața mea profesională: primul pas către o certificare internațională de renume și obținerea unui job în străinătate. De asemenea, mi-a schimbat perspectiva asupra marketingului. ”

Veronica Bogdacenco, Conversion Rate Optimization Manager, Buzz Bingo
VEZI MAI MULTE