Unicul curs acreditat internațional

Singurul training certificat internațional în managementul resurselor de marketing!

Cum vă ajută?

Acest program de training vă permite o abordare strategică în implementarea planului de marketing pentru a îndeplini obiectivele de business și de marketing. Veți învăța să utilizați o mulțime de resurse pentru a optimiza rezultatele de marketing într-un mod eficient. Veți dobândi cunoștințe și abilități pentru a gestiona resurse financiare care sunt esențiale în asigurarea rentabilității investițiilor din cadrul companiei dumneavoastră.

Cui se adresează?

Programul de certificare Managementul resurselor se adresează tuturor celor implicați în managementul și valorificarea potențialului brandurilor la nivel strategic și operațional. Este în egală măsura util celor implicați în decizii și alocarea de resurse  pentru creșterea și valorificarea portofoliilor de branduri, chiar dacă nu au responsabilități de marketing full time: manageri generali și financiari, responsabili de achiziții.

Participanții la cursurile acreditate de managementul resurselor vin de obicei din industrii cum ar fi: servicii financiare, tehnologie, consultanță, FMCG, sănătate.

Profilul cursanților: Manageri și coordonatori de marketing, brand manageri, junior brand manageri, antreprenori, manageri generali sau financiari, manageri de achiziții.

Cursul  este un modul electiv care face parte din noul program de training și certificare avansat Diploma Profesională în Marketing.

Cursul se poate urma și finaliza ca modul independent, la finalul căruia se obţine un Award recunoscut de Chartered Institute of Marketing (CIM).

Aflați toate detaliile despre certificările de marketing!

Cursul este structurat în trei mari arii, cu obiective specifice. După finalizarea cursului, participanții  se vor perfecționa în:

Managementul resurselor umane

Dezvoltarea și managementul echipei de marketing;
Creșterea performanței oamenilor și a echipei.

Managementul resurselor de marketing

Evaluarea eficienței utilizării mixului actual de resurse;
Dezvoltarea planurilor pentru a îmbunătăți performanța de marketing printr-un mix optimizat de resurse.

Managementul resurselor financiare

Aplicarea tehnicilor adecvate  pentru gestionarea bugetului de marketing;
Definirea de modalități eficiente de monitorizare, evaluare și raportare a performanței financiare în marketing.

Descărcați programa completă aici!

Aprofundare suport teoretic, 8 – 12 săptămâni

Cu ce instrumente se lucrează?

  • Modele și elemente de arhitectură de brand;

  • Brandingul de produs și brandingul serviciilor/experienței clienților;

  • Tehnici de definire a obiectivelor de brand;

  • Soluții pentru activări de brand;

  • Modele de analiză a competitorilor;

  • Relația brandului cu misiunea și viziunea organizației;

  • Factori care ajută la crearea imaginii și identității brandului;

  • Instrumente de management al portofoliului de brand.

Principalele beneficii sunt: 

  • Participanții vor învăța să:

  • Dobândească abilitățile necesare dezvoltării strategiilor de brand și poziționare;

  • Gestioneze branduri sau portofolii de branduri, astfel încât să-și livreze promisiunile;

  • Asigure succesul brandurilor folosind resurse adecvate și monitorizând și măsurând valoarea de brand pe termen lung.

CUM SE STUDIAZĂ?

DATE CHEIE

Weekend intensiv: 16-17 mai 2020. Sheffield / Birmingham / London Bridge / Bristol / Maidstone /(Gatwick 16 mai, prima zi de curs). 30-31 mai 2020 Liverpool/Reading/London West / Milton Keynes / Hull / (Gatwick 30 mai, ziua a doua de curs).

Sesiunea de evaluare din decembrie

Înscrieri:  20 martie – 20 iunie. Webinare săptămânale începând cu luna iunie. Predare lucrări către tutorii din Marea Britanie 16 noiembrie;

Sesiunea de evaluare din aprilie

Înscrieri:  20 iulie- 20 octombrie. Webinare săptămânale începând cu luna octombrie. Predare lucrări către tutorii din Marea Britanie 16 martie;

Sesiunea de evaluare din iulie

Înscrieri: 20 septembrie – 20 decembrie. Webinare săptămânale începând cu luna ianuarie. Predare lucrări către tutorii din Marea Britanie 16 iunie. 

Consultați orarul complet aici

Cerințe de admitere

Admiterea la acest nivel este condiționată de îndeplinirea unor criterii specifice legate de pregătirea academică, experiența profesională și nivelul de limba engleză. Vezi condițiile de admitere.

INVESTIȚIE

450£ + TVA, taxa de curs/modul pentru varianta distance learning, adică studiul prin platforma de e-learning Oxford College of Marketing.

730£ + TVA, taxa de curs/modul, varianta blended learning, adică studiul prin platforma de elearning combinat cu o serie de cursuri intensive la zi, care au loc la București.

1350£ + TVA, taxa de curs integral pentru varianta distance learning, adică studiul prin platforma de e-learning Oxford College of Marketing.

2190£ + TVA, taxa de curs integral pentru varianta de studiu blended learning, adică studiul prin platforma de e-learning combinat cu o serie de cursuri intensive la zi, care au loc la București.

La taxa de curs se adaugă taxa de membru CIM, în valoare de 65£ + TVA, valabilă un an de zile și taxa de evaluare de 185£ + TVA. Taxele de curs se vor plăti doar când cursanții aleg să susțină examenul.

Etape cheie

Alături de partenerii de la Oxford College of Marketing am dezvoltat un model de training de marketing unic, cu suport online, individual şi cursuri deschise, care asigură studiu teoretic sistematic, aplicare practică şi un procent de 90% de cursanţi care finalizează cursurile, spre deosebire de alte cursuri de marketing sau certificare.

CONTACTAȚI-NE PENTRU DETALII ȘI CONSILIERE

Programați o discuție sau o întâlnire pentru a afla dacă va calificați pentru acest curs sau care este cel mai potrivit program de training certificat pentru dumeavoastră!

Ce spun cursanţii?

Absolvent Institutul de Marketing Veronica Bogdacenco

„Cursul a reprezentat un moment definitoriu în viața mea profesională: primul pas către o certificare internațională de renume și obținerea unui job în străinătate. De asemenea, mi-a schimbat perspectiva asupra marketingului. ”

Veronica Bogdacenco, Conversion Rate Optimization Manager, Buzz Bingo