Managementul proiectelor de inovație în practică

Cum implementăm cu succes inovația în practică

De ce acest training?

Implementarea inovației este o provocare semnificativă, având riscul de a genera pierderi financiare și de timp cauzate de oportunitățile de piață nevalorificate, dacă nu este abordată într-un mod eficient și integrat.

Acest training oferă o bază solidă pentru  a evalua stadiului de implementare a inovației, stabilirea priorităților de dezvoltare și asigurarea unei implementări eficiente a managementului portofoliului de proiecte, precum și a managementului proiectelor.

Cui se adresează?

Trainingul constituie un instrument valoros pentru companiile care investesc semnificativ în lansarea de noi produse și doresc să își sprijine echipele interne în gestionarea eficientă a proiectelor de inovație.
Acesta le oferă resursele necesare pentru a lua decizii informate privind lansare inovațiilor, asigurând astfel atingerea obiectivelor de afaceri și maximizarea profitabilitatii.

Participanții la training sunt toți cei implicați în procesul de inovație: managerii de proiect, membrii echipelor de proiect și factorii de decizie. Domeniile de expertiză vizate sunt cele implicate în inovație, incluzând specialiști și experți în marketing, cercetare și dezvoltare (R&D), trade marketing, achiziții, tehnic/industrial, planificare și prognoză, precum și financiar. Este recomandat ca grupurile de training să fie interdepartamentale pentru a stimula colaborarea.

Pentru factorii de decizie, se recomandă formarea unui grup separat, cu un program de training mai concis, axat pe optimizarea procesului de luare a deciziilor.

Cum vă ajută?

La finalul trainingului, veti putea:

  • Să evaluaţi implementarea inovației în cadrul companiei, utilizând criteriile și standardele învățate, identificând optimizările necesare pe termen scurt și lung;
  • identifcați tipurile de proiecte de inovație și procesele necesare pentru gestionarea lor cu succes;
  • Să colaboraţi eficient prin aplicarea unor instrumente de management al proiectelor de inovatie;
  • Să evaluaţi performanțele proiectelor de inovație în raport cu obiectivele stabilite;
  • Să realizaţi managementul portofoliului de proiecte de inovație şi să asiguraţi alinierea acestuia cu bugetele, resursele și termenele de implementare, în funcție de rolul deținut;
  • Să participaţi în mod obiectiv la luarea deciziilor informate privind proiectele de inovație, asigurându-va că „implementaţi proiectele de inovație adecvate, eficient”.

Structură curs

Oferă un mod eficient de a evalua stadiul implementării inovației în companie, de a identifica care sunt prioritățile și planul de dezvoltare pentru viitor în materie de inovație, pe baza unor criterii relevante.

Care sunt principiile ce stau la baza procesului de inovație menit sa asigure implementarea cu succes a proiectelor.

Care este scopul procesului de inovație ca instrument de implementare cu success a inovatiei: managementul de portofoliu, luarea deciziilor, product management si project management.

Cum se clasifica  proiectele de inovatie si care sunt etapele procesului de inovare prin care trebuie sa treaca în funcție de tipul de proiect.

Trainer

Participanţii vor lucra cu un specialist implicat de 19 de ani în: inovaţie, brand management și trade marketing pe diferite categorii (bere, băuturi spirtoase, sucuri carbogazoase, beauty, jucării și produse lactate).

Investiție

Investiția în curs depinde de o serie de factori cum ar fi: durată, complexitate, grad de customizare, număr de participanți și gradul de specializare a trainerului.
Fiecare program este personalizat, dar în același timp flexibil pentru a răspunde rapid și punctual nevoilor specifice din companii.

Haideţi să discutăm care ar fi cea mai potrivită soluţie de training!

Programaţi o discuţie de consiliere!

Număr recomandat de participanți

8- 15

TRAINER

Alina Martinescu

Nivel curs

Intermediar

Contactați-ne pentru detalii!

Haideți să finalizăm împreună o soluție de training de marketing adaptată nevoilor organizației dumneavoastră.

SCRIEȚI-NE!

Ce spun companiile?

HERBALIFE

Echipa Herbalife își dorea un pachet de training integrat pentru creșterea performaței în dezvoltarea și implementarea programelor de marketing, cu aprofundarea celor mai noi concepte si trenduri de marketing. În afară de dezvoltarea abilităților individuale, scopul training-ului a fost și acela de a alinia echipa în vederea implementării activităților prioritare de marketing integrat identificate astfel.