PROFITAȚI INTELIGENT DE OPORTUNITĂȚILE DE CREȘTERE ÎN AFACERI!
Asigurați echipei un curs de marketing aplicat pentru dezvoltarea produselor companiei!
Cum vă ajută?
Cursul de Management eficient al produselor vizează cercetarea, dezvoltarea și lansarea de noi produse de succes și gestionarea portofoliului actual de produse, elemente vitale pentru supraviețuirea organizației. Este un curs interactiv care abordează activitățile-cheie necesare pentru o gestionare eficientă a produselor: definirea produsului, analiza pieței și a portofoliului, etape cheie în dezvoltarea de noi produse, lansarea și gestionarea produselor după lansare, în diversele faze din ciclul de viață.
- Aveți access la informație completă, concentrată și structurată despre managementul eficient al produselor, exemple actuale de abordări și bune practice, adaptate nevoilor companiei sau organizației;
- Creați un plan de acțiune pentru a îmbunătăți performanța managementului produselor în propriile organizații cu ajutorul noțiunilor învățate și primiți sprijin pentru îmbunătățirea acestuia;
- Beneficiați de expertiza lui Joe Shami, lector la Oxford College of Marketing și Profesor Asociat la University of Perpignan din Franța. Joe predă cursuri de marketing strategic la nivel de Master și MBA în Europa, Orientul Mijlociu și SUA, lucrează cu specialiști de marketing în obținerea certificărilor profesionale prin Chartered Institute of Marketing și oferă traininguri în marketing și vânzări pentru clienți.
Cui se adresează?
Cursul de management al produselor se adresează directorilor și managerilor de marketing și/ sau vânzări, brand managerilor, responsabililor de dezvoltare sau achiziții, proprietarilor de afaceri din diverse domenii, de la start-up-uri la companii mari, precum și celor doritori să se lanseze în afaceri sau să afle cum se construiește și cum se gestionează eficient o strategie de management și planificare de produs.
Structură curs
- Abordări și bune practici de management și planificare de produs;
- Analiza pieței și a portofoliului de produse;
- Procesul de creare de produse noi (new product development, NPD): generarea de idei și screening-ul, dezvoltarea și testarea conceptului, analiza de business, dezvoltarea, testarea produselor și lansarea produselor;
- Gestionarea produselor post-lansare, gestionarea creșterii, gestionarea produselor mature și deciziile de retragere de produse;
- Evaluarea performanței organizaționale și planificarea acțiunilor pentru îmbunătățirea managementului produselor în organizația în care lucrează participanții.
Investiție
Investiția în curs depinde de o serie de factori cum ar fi: durată, complexitate, grad de customizare, număr de participanți și gradul de specializare a trainerului.
Fiecare program este personalizat, dar în același timp flexibil pentru a răspunde rapid și punctual nevoilor specifice din companii, de la training one-to-one la programe tip Academy.
Abordarea de lucru pe care o recomandăm include câteva etape de analiză a nevoilor și calibrare de soluții, cu etape opționale care pot include evaluarea competențelor de marketing ale echipei, dezvoltarea de proiecte interne cu facilitatori dedicați și pană la programe cu continuitate care includ certificare internațională sau pregătire continuă.
Număr recomandat de participanți
8- 15
TRAINER
Joe Shami
Nivel curs
Intermediar- Avansat
Cursuri complementare
Ce spun companiile?
HERBALIFE
Echipa Herbalife își dorea un pachet de training integrat pentru creșterea performaței în dezvoltarea și implementarea programelor de marketing, cu aprofundarea celor mai noi concepte si trenduri de marketing. În afară de dezvoltarea abilităților individuale, scopul training-ului a fost și acela de a alinia echipa în vederea implementării activităților prioritare de marketing integrat identificate astfel.