CREȘTEȚI REZULTATELE COMPANIEI CU CAMPANII EFICIENTE DE MARKETING DIGITAL

  Sprijiniți-vă echipa cu un curs de marketing digital!

Cum vă ajută?

Cursul Managementul campaniilor de marketing digital asigură echipelor de marketing suportul teoretic și practic necesar pentru creșterea performanței în dezvoltarea și implementarea campaniilor de marketing și a rezultatelor în activitățile de marketing online și promovare a companiei în mediul digital.

Cursul urmărește:

  • Însușirea unor noțiuni și cunoștințe fundamentale de teorie și practică de marketing digital;
  • Exemple, studii de caz și exerciții practice în situații speciale;
  • Sprijinirea cursanților cu un set de instrumente operaționale și resurse pe care sa le poată adapta și utiliza în activitatea practică;
  • Înțelegerea contextului digital actual și principalele direcții de dezvoltare ale unui business în mediul online;
  • Folosirea eficientă a oportunităților de promovare oferite de canalelele digitale (desktop, mobile, social media) și integrarea lor într-un plan coerent de marketing digital sau de acțiune pentru companie și susținerea obiectivelor sale de business.
  • Analiza și interpretarea  informațiilor din platformele de analiză (Google Analytics), recomandări pentru îmbunătățirea campaniilor curente;
  • Suport pentru a identifica și evalua oportunități de creștere a performanței activității de marketing general și online în special.

Cui se adresează?

Cursul Managementul campaniilor de marketing digital se adresează tuturor celor care au nevoie de o bază solidă de noțiuni și instrumente de marketing digital pentru creșterea perfomanței campaniilor online, precum și pentru specialiștii de marketing sau comunicare din companii care gestionează bugete dedicate agențiilor de digital.  Cursul îi poate sprijini, de asemenea, și pe cei care au intrat recent în departamentele de marketing din alte zone sau fără să aibă o pregătire academică sau practică.

Structură curs

MODUL 1

  1. Cum ne ajută marketingul și ce noutăți aduc canalele online? Rolul marketingului online în strategiile de business. Cum putem sprijini obiectivele organizației? De la misiune, viziune, valori și obiective de business la obiective de marketing online.  Rolul marketingului și importanța componentei digitale.
  2. De unde pornim o strategie de marketing online?  Exemple și soluții.  Auditul de marketing.  Instrumente de audit, surse de date, procese, beneficii,  competiție. Clienți. Mixul de marketing. Cei 7P.  Comunicarea în era digitală.  Mixul de comunicare digitală. Elemente de marketing  online. De la email marketing la social selling. Cum susținem vânzarea în sectorul industrial prin prezență online și social media? Oportunități pentru companie.
  3. Segmente cheie de clienți ale companiei. Identificarea profilelor B2B în mediul digital. De la segmente la profile de clienți (personas). Metode de segmentare, targetare și poziționare;
  4. Exercițiu aplicat: profil de client- comportament online, nevoi, trasee de achiziție și importanța lor pentru procesul de achiziție și retenție de clienți.

MODUL 2

      1. Cum creștem performananța inițiativelor  de marketing online ale companiei. Analiza și auditul modului în care sunt susținute sursele de avantaj competitiv în abordările de vânzări, marketing și marketing online. Susținerea proceselor de vânzare în online.
      2. Exercițiu de audit pe echipe. Identificare probleme  cheie și oportunități în companie.
      3. Review of the day. Audit si oportunități de marketing  online. Prezentare suport de curs și bibliografie.

MODUL 3

      1. Rolul și contribuția marketingului online la strategia generală. Review audit marketing online și beneficii și avantaje cheie versus probleme/ zone de îmbunătățit.
      2. Identificarea surselor de trafic relevante pentru site și contribuția fiecărui canal la rezultate;
      3. Analiza SEO și direcții de îmbunătățire a indexării în rezultate – pagini cheie din site, direcții de optimizare.
      4. Campanii Google Ads – identificarea oportunităților de promovare în Google. Setare campanii, utilizare/creare bannere, implementare coduri de tracking.
      5. Evaluarea rezultatelor și optimizarea campaniilor Google. Analiza cross-device conversion și a importanței prezenței pe mobil.

MODUL 4

    1. Prezența în social media cu impact asupra sectorului B2B. Obiective și indicatori de performanță în social  media.
    2. Oportunități de marketing în B2B pe LinkedIn.
    3. Analiza rezultatelor prezenței cu ajutorul Google Analytics.
    4. Plan de acțiune în marketing online pe un an. Recapitulare. Inventar  idei și insight-uri după training.

Investiție

Investiția în curs depinde de o serie de factori cum ar fi: durată,  complexitate, grad de customizare, număr de participanți și gradul de specializare a trainerului.

Fiecare program este personalizat, dar în același timp flexibil pentru a răspunde rapid și punctual nevoilor specifice din companii, de la training one-to-one la programe tip Academy.

Abordarea de lucru pe care o recomandăm include câteva etape de analiză a nevoilor și calibrare de soluții, cu etape opționale care pot include evaluarea competențelor de marketing ale echipei, dezvoltarea de proiecte interne cu facilitatori dedicați și pană la programe cu continuitate care includ certificare internațională sau pregătire continuă.

Număr recomandat de participanți

8- 15

TRAINER

Oana Sav

Oana Sav

Nivel curs

Începător -Intermediar

Cursuri complementare

Contactați-ne pentru detalii!

Haideți să finalizăm împreună o soluție de training de marketing adaptată nevoilor organizației dumneavoastră.

Ce spun companiile?

HERBALIFE

Echipa Herbalife își dorea un pachet de training integrat pentru creșterea performaței în dezvoltarea și implementarea programelor de marketing, cu aprofundarea celor mai noi concepte si trenduri de marketing. În afară de dezvoltarea abilităților individuale, scopul training-ului a fost și acela de a alinia echipa în vederea implementării activităților prioritare de marketing integrat identificate astfel.