Unicul curs acreditat internațional
Singurul training certificat international în brand management!
Cum vă ajută?
Programul de training Managementul brandurilor permite participanților să obțină o abordare strategică asupra brandingului la nivel de produs sau serviciu, astfel încât să se alinieze cu brandul companiei și să aibă un impact pozitiv asupra reputației acestuia.
Cui se adresează?
Programul de certificare Managementul brandurilor – Brand Proposition se adresează tuturor celor implicați în managementul și valorificarea potențialului brandurilor la nivel strategic și operațional. Este în egală măsura util celor implicați în decizii și alocarea de resurse pentru creșterea și valorificarea portofoliilor de branduri, chiar dacă nu au responsabilități de marketing full time: manageri generali și financiari, responsabili de achiziții.
Participanții la cursurile acreditate de management de brand vin de obicei din industrii cum ar fi: servicii financiare, tehnologie, consultanță, FMCG, sănătate.
Profilul cursanților: Manageri și coordonatori de marketing, brand manageri, junior brand manageri, antreprenori, manageri generali sau financiari, manageri de achIziții.
Cursul este un modul electiv ce face parte din noul program de training și certificare avansat Diploma Profesională în Marketing.
Cursul se poate urma și finaliza ca modul independent, la finalul căruia se obţine un Award recunoscut de Chartered Institute of Marketing (CIM).
LEAD TUTOR
Paul Hitchens
Cât durează?
4-6 luni/150 ore
Cursuri complementare
CUM SE STUDIAZĂ?
DATE CHEIE
Virtual Afternoons: 6 sesiuni online interactive începând din 12 mai 2025 , orele 16:30-18:30, ora României.
Virtual Evenings: 8 sesiuni online interactive începând din 12 mai 2025, orele 20:30-22:30, ora României.
Sesiunea de evaluare din decembrie
Înscrieri: 20 martie – 20 iunie. Webinare săptămânale începând cu luna iunie. Predare lucrări către tutorii din Marea Britanie 16 noiembrie;
Cerințe de admitere
Admiterea la acest nivel este condiționată de îndeplinirea unor criterii specifice legate de pregătirea academică, experiența profesională și nivelul de limba engleză. Vezi condițiile de admitere.
INVESTIȚIE
700£ + TVA, taxa de curs/modul pentru varianta virtual learning, adică studiul prin platforma de e-learning Oxford College of Marketing, combinat cu o serie de webinare intensive cu trainer din UK.
La taxa de curs se adaugă taxa de membru CIM, în valoare de 65£ + TVA, valabilă un an de zile și taxa de evaluare de 190£ + TVA. Taxele de curs se vor plăti doar când cursanții aleg să susțină examenul.
Etape cheie
Alături de partenerii de la Oxford College of Marketing am dezvoltat un model de training de marketing unic, cu suport online, individual şi cursuri deschise, care asigură studiu teoretic sistematic, aplicare practică şi un procent de 90% de cursanţi care finalizează cursurile, spre deosebire de alte cursuri de marketing sau certificare.