Unicul curs acreditat internațional

Singurul training certificat international în brand management!

Cum vă ajută?

Programul de training Managementul brandurilor permite participanților să obțină o abordare strategică asupra brandingului la nivel de produs sau serviciu, astfel încât să se alinieze cu brandul companiei și să aibă un impact pozitiv asupra reputației acestuia.

Brand Proposiiton Award

Cui se adresează?

Programul de certificare Managementul brandurilor – Brand Proposition se adresează tuturor celor implicați în managementul și valorificarea potențialului brandurilor la nivel strategic și operațional. Este în egală măsura util celor implicați în decizii și alocarea de resurse pentru creșterea și valorificarea portofoliilor de branduri, chiar dacă nu au responsabilități de marketing full time: manageri generali și financiari, responsabili de achiziții.

Participanții la cursurile acreditate de management de brand vin de obicei din industrii cum ar fi: servicii financiare, tehnologie, consultanță, FMCG, sănătate.

Profilul cursanților: Manageri și coordonatori de marketing, brand manageri, junior brand manageri, antreprenori, manageri generali sau financiari, manageri de achIziții.

Cursul  este un modul electiv ce face parte din noul program de training și certificare avansat Diploma Profesională în Marketing.

Cursul se poate urma și finaliza ca modul independent, la finalul căruia se obţine un Award recunoscut de Chartered Institute of Marketing (CIM).

LEAD TUTOR

Paul Hitchens

Paul Hitchens

oxford college of marketing logo

Cât durează?

4-6 luni/150 ore

Cursuri complementare

Cursul este structurat în trei mari arii, cu obiective specifice. După finalizarea cursului, participanții vor învăța:

Strategie de brand

Să înțeleagă cum sunt definite și poziționate brandurile pentru a adăuga valoare organizațiilor;
Să evalueze elementele strategiei de brand.

Managementul brandului

Să înțeleagă factorii care influențează identitatea și succesul brandurilor;
Să dezvolte un plan pentru elaborarea strategiei de brand.

Indicatori de performanță de brand (Brand Metrics)

Să aplice o serie de tehnici de gestionare a resurselor pentru realizarea planului de brand;
Să interpreteze indicatorii de performanță ai brandului și să adapteze planurile de brand pentru o îmbunătățire continuă. 

Descărcați programa completă aici!

Aprofundare suport teoretic, 8 – 12 săptămâni

Sesiunea 1 – Definirea brandurilor. Poziţionarea de brand

Sesiunea 2 – Strategia de brand

Sesiunea 3 – Înțelegerea factorilor care  conduc la succesul brandului şi asigură identitatea de brand

Sesiunea 4 – Dezvoltarea unui plan de brand (1)

Sesiunea 5 – Obstacole în dezvoltarea unui plan de brand şi cum le depăşim (2)

Sesiunea 6 – Cum ajungem de la date şi informaţii la insight-uri pentru îmbunătățirea planului de brand?

Sesiunea 7 – Managementul resurselor pentru realizarea planului de brand

Sesiunea 8 – Indicatori de performanţă de brand şi interpretarea lor. Adaptarea planului de brand pentru o optimizare continuă.

Cu ce instrumente se lucrează?

  • Modele și elemente de arhitectură de brand;

  • Brandingul de produs și brandingul serviciilor/experienței clienților;

  • Tehnici de definire a obiectivelor de brand;

  • Soluții pentru activări de brand;

  • Modele de analiză a competitorilor;

  • Relația brandului cu misiunea și viziunea organizației;

  • Factori care ajută la crearea imaginii și identității brandului;

  • Instrumente de management al portofoliului de brand.

Principalele beneficii sunt: 

  • Participanții vor învăța să:

  • Dobândească abilitățile necesare dezvoltării strategiilor de brand și poziționare;

  • Gestioneze branduri sau portofolii de branduri, astfel încât să-și livreze promisiunile;

  • Asigure succesul brandurilor folosind resurse adecvate și monitorizând și măsurând valoarea de brand pe termen lung.

CUM SE STUDIAZĂ?

DATE CHEIE

Virtual Afternoons: 6 sesiuni online interactive începând din 12 mai 2025 , orele 16:30-18:30, ora României.
Virtual Evenings: 8 sesiuni online interactive începând din 12 mai 2025, orele 20:30-22:30, ora României.

Sesiunea de evaluare din decembrie

Înscrieri:  20 martie – 20 iunie. Webinare săptămânale începând cu luna iunie. Predare lucrări către tutorii din Marea Britanie 16 noiembrie;

Cerințe de admitere

Admiterea la acest nivel este condiționată de îndeplinirea unor criterii specifice legate de pregătirea academică, experiența profesională și nivelul de limba engleză. Vezi condițiile de admitere.

INVESTIȚIE

700£ + TVA, taxa de curs/modul pentru varianta virtual learning, adică studiul prin platforma de e-learning Oxford College of Marketing, combinat cu o serie de webinare intensive cu trainer din UK.

La taxa de curs se adaugă taxa de membru CIM, în valoare de 65£ + TVA, valabilă un an de zile și taxa de evaluare de 190£ + TVA. Taxele de curs se vor plăti doar când cursanții aleg să susțină examenul.

Etape cheie

Alături de partenerii de la Oxford College of Marketing am dezvoltat un model de training de marketing unic, cu suport online, individual şi cursuri deschise, care asigură studiu teoretic sistematic, aplicare practică şi un procent de 90% de cursanţi care finalizează cursurile, spre deosebire de alte cursuri de marketing sau certificare.

Descarcă broșura

Institutul de Marketing

Securitate şi confidenţialitate

Dorim să vă trimitem doar mesaje relevante. Alegeţi ce informaţii doriţi să primiţi de la noi:

Completând acest formular sunteţi de acord cu folosirea datelor pe care ni le furnizaţi pentru a primi răspuns. Vă asigurăm că nu vom utiliza aceste date în alt scop şi că apelăm la toate mijloacele posibile pentru a le trata cu grijă şi responsabilitate şi că nu le vom păstra mai mult decât ne solicitaţi.


Be the best professional version of yourself!

Start a training at international standards!

Schedule a counseling session

Ce spun cursanţii?

Absolvent Institutul de Marketing Veronica Bogdacenco

„Cursul a reprezentat un moment definitoriu în viața mea profesională: primul pas către o certificare internațională de renume și obținerea unui job în străinătate. De asemenea, mi-a schimbat perspectiva asupra marketingului. ”

Veronica Bogdacenco, Conversion Rate Optimization Manager, Buzz Bingo
VEZI MAI MULTE