Cum construiești cu perseverență și pasiune o carieră în domeniul marketingului? Cum îți alegi mentorii și cum valorifici fiecare experiență de învățare și rezolvare de probleme, indiferent de anvergura companiei?
Ce înseamnă să lucrezi într-un departament de “problem solving”? Cum te ajută experiența în relațiile cu clienții să te dezvolți ca profesionist care creează valoare într-o organizație? Ce înseamnă marketing de relație? Cum gestionezi programe de managementul loialității? Ce înseamnă management de brand în domeniul competitiv al retailului? Care este poziționarea și strategia portofoliului de brand a Auchan?
Aflați mai multe din podcastul Marketing Talks alături de Raluca Mindirigiu, un practician cu peste 20 de ani de experiență în comunicare și management de clienții, programe de loialitate și customer experience. Raluca și-a petrecut o mare parte din carieră în telecom unde a coordonat proiecte de anvergură și echipe de mari dimensiuni în poziția de Problem Solving Team Leader” sau „Problem Solving&Service Processing Manager” iar acum conduce o echipa de 40 de oameni în calitate de “Marketing&Customer Relationship Director”.
Repere din discuţie:
- Cine este Raluca Mindirigiu? Ce parcurs și etape te pregătesc pentru poziția de director de marketing?
- Marketing în telecomunicații. Cum te ajută experiența în relațiile cu clienții să te dezvolți ca profesionist care creează valoare într-o organizație?
- Marketing în retail. De la programe de loialitate la management de marketing . Management de brand. Cum comunici onest, relevant ca brand de retail într-un peisaj competitiv?
- Cum se diferențiază Auchan de ceilalți competitori? Care este firul roșu al comunicării de brand? Cum se declină această diferențiere pentru alte formate și alte branduri?
- Cum s-a creat și lansat brandul Atac, lansat în România și exportat în alte piețe?
- Rolul și strategia brandurilor proprii. Rolul parteneriatelor cu producătorii.
- Cum gestionezi coerent comunicarea, portofoliul de branduri în atât de multe puncte de contact?
- Ce date și studii urmărești pentru a monitoriza performanța și sănătatea brandului?
- Rolul investițiilor în tehnologii și sisteme de date pentru personalizare.
Urmăriți interviul integral pe canalul Marketing Talks sau citiți mai multe pe portalul Marketing Focus.



Comenteaza