Oportunitatea de job de marketing recomandata de noi in aceasta luna este de Product Marketing Manager la Star Storage, pozitie care ofera oportunitati intr-o zona dinamica, in crestere si cu deschidere internationala in domeniul tehnologiei informatiei.

Responsabilitatile sunt:

  • Elaboreaza strategia de marketing de produs, pozitionarea si marketing mix-ul pentru produsele de care este responsabil, in functie de tipologia segmentelor adresate (public/privat, Enterprise/Corporate Accounts/SMB, clienti existenti/clienti potentiali) la nivel national si international si in functie de canalul de comunicare ales.
  • Realizeaza si comunica catre echipa de vanzari <<value propositions>> pentru produse/servicii si dezvolta sales kit-ul care va fi utilizat in cadrul procesului de vanzare directa.
  • Activitati de suport si dezvoltare a ecosistemului de parteneri la nivel national si international. Dezvolta si intretine la zi informatiile necesare vanzarilor indirecte prin parteneri (programe de training, programe de certificare, liste de preturi, politici de discount-uri, oferte de co-marketing si toate colateralele de product marketing necesare vanzarilor indirecte).
  • Colaboreaza si negociaza cu partenerii interni si internationali (organizatii, asociatii, analisti, colaboratori directi etc.) specializati in generarea de continut, pozitionare de produs la nivel international si a campaniilor de notorietate si generare de leaduri.
  • Disemineaza informatii de piata catre echipele de dezvoltare a produselor si informatii asociate functionalitatilor noi catre echipele comerciale si piata.
  • Coordoneaza si implementeaza sub directa supervizare a Head of Product Marketing planurile tactice de marketing pe fiecare solutie/produs de care este responsabil;
  • Participa activ la dezvoltarea identitatii de brand pentru produsele Star Storage de care raspunde;
  • Colaboreaza permanent cu furnizorii de tehnologie si contribuie la atragerea resurselor financiare pentru promovarea produselor/solutiilor in regim co-branded.
  • Monitorizeaza activitatea principalilor competitori si implementeaza modele de analiza si evaluare a activitatii principalilor competitori;
  • Propune si ajuta la implementarea campaniilor integrate de marketing care au ca scop promovarea produselor/serviciilor de care raspunde;
  • Defineste impreuna cu Head of Product Marketing, implementeaza si urmareste indicatorii de performanta pentru a asigura transparenta asupra tuturor activitatilor comerciale desfasurate pe linia de produse pe care o gestioneaza.
  • Participa activ la studiile de fezabilitate in cazul cerintelor de dezvoltare complexe, care pot afecta roadmap-ul initial al produselor/solutiilor gestionate.
  • Realizeaza studii, prezentari pentru produsele gestionate, pozitionari de solutii, training-uri de vanzari si alte prezentari.
  • Adapteaza continutul din zona de product marketing pentru canalele de parteneri la nivelul pietei interne si internationale.
  • Analizeaza si intelege in profunzime peisajul competitional al companiei raportat la produsele si serviciile proprii si furnizeaza informatii relevante catre zona de product development, echipa de vanzari si cea responsabila de dezvoltarea ecosistemului de parteneri cu privire la diferentierea de produs, diferentiarea de vanzari si executarea strategiei de go-to-market.

 Detalii si aplicatie la acest link.

Knowledge sharing is caring.