OPORTUNITĂȚI DE BUSINESS PRIN MARKETING ONLINE
Cunoștințe actualizate cu noțiunile cheie de marketing digital, într-un mix potrivit de teorie și exemple practice!
Cum vă ajută?
Cursul Marketing digital pentru non-marketeri asigură echipelor companiei (marketing, vânzări, customer experience, HR, achiziții) suportul teoretic necesar demarării și dezvoltarii proiectelor în sfera digitală. Este un curs intensiv care vă asigură parcurgerea conceptelor și noțiunilor fundamentale de marketing online.
- Vă însușiți cunoștințele de bază pentru a putea începe și planifica proiecte de marketing digital;
- Primiți un suport de curs concentrat și structurat în format electronic cu informații de bază structurate pe tema marketingului digital;
- Aveți acces la exemple și studii de caz.
Cursanții vor primi un certificat de participare de la Institutul de Marketing!
Cui se adresează?
Cursul se adresează celor interesați să înțeleagă care sunt principalele canale și instrumente de marketing digital și să le integreze într-un plan de acțiune pentru organizația în care lucrează.
Este un curs util în egală măsură oamenilor de marketing care au încă puțină experiență în online și digital, dar și celor din domeniile colaterale care au nevoie să colaboreze cu cei implicați în activitățile de marketing digital (vânzări, IT, HR, relații cu clienții). Poate fi parcurs și de manageri sau întreprinzători care au nevoie de suport pentru a-și lansa sau extinde afacerile online.
Structură curs
Structurat în două module, unul teoretic și unul practic, cursul este conceput pentru a oferi tuturor celor interesați să profite de oportunitățile pe care le aduc noile tehnologii și canale de comunicare digitale.
Introducere în marketing digital
- Cum ne ajută marketingul digital;
- Noțiuni introductive. Marketing digital, marketing online, comerț online. Stadii de dezvoltare ale afacerilor online;
- Cum extindem comunicarea în mediul digital? Canale de comunicare;
- Mixul de marketing digital;
- Mixul de promovare digitală;
- Cum măsurăm și evaluăm performanța? Tehnici și instrumente de monitorizare și evaluare.
Planul de marketing digital
- Cum facem un audit de marketing digital? Arii și instrumente de analiză;
- Dezvoltarea strategiei de marketing online. Opțiuni strategice;
- Decizii legate de mixul de marketing și comunicare online;
- Tactici și plan de acțiune;
- Cum evaluăm performanța? Indicatori de performanță, măsurare și control.
Investiție
Investiția în curs depinde de o serie de factori cum ar fi: durată, complexitate, grad de customizare, număr de participanți și gradul de specializare a trainerului.
Fiecare program este personalizat, dar în același timp flexibil pentru a răspunde rapid și punctual nevoilor specifice din companii, de la training one-to-one la programe tip Academy.
Abordarea de lucru pe care o recomandăm include câteva etape de analiză a nevoilor și calibrare de soluții, cu etape opționale care pot include evaluarea competențelor de marketing ale echipei, dezvoltarea de proiecte interne cu facilitatori dedicați și pană la programe cu continuitate care includ certificare internațională sau pregătire continuă.
Număr recomandat de participanți
8- 15
TRAINER
Oana Sav
Nivel curs
Intermediar
Cursuri complementare
Ce spun companiile?
HERBALIFE
Echipa Herbalife își dorea un pachet de training integrat pentru creșterea performaței în dezvoltarea și implementarea programelor de marketing, cu aprofundarea celor mai noi concepte si trenduri de marketing. În afară de dezvoltarea abilităților individuale, scopul training-ului a fost și acela de a alinia echipa în vederea implementării activităților prioritare de marketing integrat identificate astfel.