La aniversarea de 10 ani, îi așteptăm pe cursanți și alumnii CIM  la întâlnirile bonus  speciale de tip „Insiders” care se vor desfășura după cum urmează:

Voice of the Customer31 martie 2022, 10:00-12:00

  • Cum poți aduce în organizație (la orice nivel) vocea clienților prin programe de Voice of the Customer? Și despre importanța democratizării accesului la feedback-ul clienților, într-o organizație.
  • Cât de important este să definești obiectivele VoC, pornind de la obiectivele și prioritățile de business ale companiei?
  • Beneficiile integrării a trei voci, în măsurarea CX: vocea clientului, vocea angajaților si vocea proceselor
  • “Houston, we have a problem”: lipsa acțiunii (pe baza feedback-ului de la clienți) pentru îmbunătățirea experienței oferite clienților; ce se întâmplă când organizația “aleargă” după atingerea targetului, uitând de focusul pe client?
  • Care sunt elementele definitorii ale unui program VoC de succes?

SEO Tips for Marketeers + Case study – 26 mai 2022, 12:00-13:00

  • Cum aflaţi când şi dacă SEO este un canal profitabil şi necesar pentru bussines-urile din online.
  • Cum satisfaceţi o nevoie de căutare ?
  • Cum vă asiguraţi că fructificaţi oportunităţile?
  • Cum identificaţi tipurile de conținut care atrag și păstrează trafic?
  • Cum vă optimizaţi  prezenţa?
  • Ce ar trebui să cereţi de la o agenţie SEO?

Measuring Digital Campaigns – 23 iunie, 12:00-13:00

  • Importanța datelor în conturarea strategiei de marketing;
  • Cum setăm corect obiectivele campaniilor digitale?
  • Diferența între campaniile cu obiectiv de awarness și campaniile cu obiectiv de performanță;
  • Cum măsurăm performanța diferitelor tipuri de campanii digitale?
  • Cum optimizăm campaniile de marketing digital?

Advanced Facebook Tips – 15 septembrie 2022, 12:00-13:00

  • Cât de importantă este calitatea conținutului și mesajul livrat?
  • Cum dezvolți o campanie care să creeze engagement potrivit?
  • Cum analizezi competiția și cum creezi conținut mai bun?
  • Ce obiective poți atinge sau susține cu investiții în Facebook?
  • Cum te conectezi cu segmentele țintă pentru a obține rezultatele dorite?

Salvați-vă datele în calendar și nu uitați să vă înregistrați din timp.

 

Knowledge sharing is caring.