La aniversarea de 10 ani, îi așteptăm pe cursanți și alumnii CIM la întâlnirile bonus speciale de tip „Insiders” care se vor desfășura după cum urmează:
Voice of the Customer – 31 martie 2022, 10:00-12:00
- Cum poți aduce în organizație (la orice nivel) vocea clienților prin programe de Voice of the Customer? Și despre importanța democratizării accesului la feedback-ul clienților, într-o organizație.
- Cât de important este să definești obiectivele VoC, pornind de la obiectivele și prioritățile de business ale companiei?
- Beneficiile integrării a trei voci, în măsurarea CX: vocea clientului, vocea angajaților si vocea proceselor
- “Houston, we have a problem”: lipsa acțiunii (pe baza feedback-ului de la clienți) pentru îmbunătățirea experienței oferite clienților; ce se întâmplă când organizația “aleargă” după atingerea targetului, uitând de focusul pe client?
- Care sunt elementele definitorii ale unui program VoC de succes?
SEO Tips for Marketeers + Case study – 26 mai 2022, 12:00-13:00
- Cum aflaţi când şi dacă SEO este un canal profitabil şi necesar pentru bussines-urile din online.
- Cum satisfaceţi o nevoie de căutare ?
- Cum vă asiguraţi că fructificaţi oportunităţile?
- Cum identificaţi tipurile de conținut care atrag și păstrează trafic?
- Cum vă optimizaţi prezenţa?
- Ce ar trebui să cereţi de la o agenţie SEO?
Measuring Digital Campaigns – 23 iunie, 12:00-13:00
- Importanța datelor în conturarea strategiei de marketing;
- Cum setăm corect obiectivele campaniilor digitale?
- Diferența între campaniile cu obiectiv de awarness și campaniile cu obiectiv de performanță;
- Cum măsurăm performanța diferitelor tipuri de campanii digitale?
- Cum optimizăm campaniile de marketing digital?
Advanced Facebook Tips – 15 septembrie 2022, 12:00-13:00
- Cât de importantă este calitatea conținutului și mesajul livrat?
- Cum dezvolți o campanie care să creeze engagement potrivit?
- Cum analizezi competiția și cum creezi conținut mai bun?
- Ce obiective poți atinge sau susține cu investiții în Facebook?
- Cum te conectezi cu segmentele țintă pentru a obține rezultatele dorite?
Salvați-vă datele în calendar și nu uitați să vă înregistrați din timp.
Knowledge sharing is caring.
Comenteaza